در حالی که مردم بازی‌های المپیک زمستانی ونکوور را تماشا خواهند کرد، مدیران ساختمان‌ها در حال تماشای نشانگرهای مصرف انرژی بناهای خود هستند تا به کم‌ترین حد مصرف انرژی دست یابند.

فاطمه محمدی‌نژاد: شرکت نرم‌افزار مدیریت انرژی "پالس انرژی" هفته گذشته سیستم نظارت انرژی خود را ارائه کرد. این سیستم برای کارآمدتر کردن بازی‌های المپیک زمستانی ونکوور ساخته شده که از 12 تا 28 فوریه 2010 / 23 بهمن تا 8 اسفند امسال برگزار می‌شود.

به گزارش سی‌نت،این نرم‌افزار به مدیران ساختمان‌ها امکان پایش لحظه به لحظه مصرف انرژی را در مکان‌های مختلف می‌دهد. مدیران ساختمان‌ها با بررسی این داده‌ها قادر خواهند بود برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی تنظیماتی انجام دهند، مثل خاموش کردن لوازمی که مورد استفاده نیستند. اطلاعاتی در این مورد بر روی سایت VenueEnergyTracker.com قرار گرفته است.

این سیستم گزارشگر نشان می‌دهد که برگزارکنندگان بازی‌های المپیک با اقدامات خود چه مقدار انرژی مصرف کرده و چقدر از انتشار گازهای گلخانه‌ای کاسته‌اند. مدیران ساختمان‌ها می‌توانند خود را با دیگر ساختمان‌ها مقایسه کنند. پالس انرژی معتقد است این نرم‌افزار که در تجارت و دیگر سازمان‌ها به کار گرفته شده است، می‌تواند به میزان 5 تا 25 درصد مبلغ قبوض سالانه انرژی را کاهش دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 39506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hossein hajiagha CA ۰۰:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    ای دروغ گو از کانادا حسین حاجی آقا کاریکاتوریست سابق گل آقا از همی جا مشخص است که شما ها در ایران چشو گوش بسته هر خالی بندی ایرانیان را باور دارید در حالی که بیش از 6 میلیارد دلار هزینه این المپیک شده و ونکور پر از بی خانمان و معتاد است بیش از 70 درصد مرد م اینجا مخالف این الم پیک هستند و گرانی بیداد می کند بیکاری و نژاد پرستی شما آخورتان از کجا آب می خورد تا دل مردم ایران را خالی کنید ؟
  • بدون نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    و ما همچنان اندر خم یک کوچه ایم.
  • بدون نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۷
    0 0
    مملكت گل وبلبل همينه ديگه
  • Sayyed Ali Hashemi IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۷
    0 0
    اين چرت و پرت ها چيه؟ اين حرف ها همش بازي هاي سياسيه! شما چرا باور مي كنين؟ اين ارقام پايين مصرف انرژي رو اعلام مي كنن تا به اهداف بعدي شون برسن. آقا لطفا هر خبري رو منتشر نكنين. اول از صحت اون مطلع بشين بعد منتشر كنين.