خبرگزاری رسا نوشت:

حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی اظهار داشت: اهانتی که به ساحت نبی مکرم اسلام (ص) انجام شد بیشتر از جنس جهالت، نادانی و کوردلی عصر جاهلی و نابالغی غرب است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که اهانت غرب به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) نشانه ترس از گسترش اسلام ناب محمدی است، افزود: امروز شاهد گسترش روزافزون دین مبین اسلام در بین جوامع غربی هستیم که این مسأله موجب نگرانی سران کشورهای غربی شده است.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: کشورهای غربی برای جلوگیری از پیشروی اسلام ناب محمدی(ص) دست به کار غیراخلاقی و توهین به پیامبر گرامی اسلام(ص) زدند، اما این کار ننگین آن‌ها موجب روشن شدن افکار و اذهان عمومی جهان بشریت شد.

وی با اشاره به این که امروز شاهد انزجار جوامع اسلامی در پی اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) هستیم، بیان داشت: مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی خشم و نفرت خود را از این بی‌احترامی و اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) به جهانیان نشان می‌دهند.

حجت الاسلام علیزاده از برگزاری اجتماع بزرگ «من عاشق محمد هستم» در 18 بقعه متبرکه شاخص سراسر مازندران خبر داد و گفت: این اجتماع در پی اهانت روزنامه فرانسوی به نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) صورت می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: روز شنبه، چهار بهمن امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان بعد از نماز مغرب و عشاء میزبان اجتماع بزرگ «من عاشق محمد هستم» است.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که در تجمع بزرگ «من عاشق محمد هستم» از سخنرانان مطرح در خصوص تبیین سیره نبی مکرم اسلام (ص) و مداحان برجسته استانی بهره‌گیری می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم دعای زیارت از راه دور پیامبر گرامی اسلام (ص) قرائت می شود.

وی با بیان این که مردم علوی و ولایتمدار مازندران بار دیگر عشق و ارادت خود را به خاندان اهل بیت نشان می‌دهند، گفت: این تجمع همراه با همه مردم مسلمان ایران اسلامی در راستای اعتراض به حرمت شکنی نشریه شارلی ابدو برگزار می‌شود.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نريمان ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    6 1
    "من عاشق محمد هستم."