مهر نوشت:


معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نمایشگاه «جهان عاری از خشونت» در شهرها و کشورهای مختلف خبر داد.

 علی مرادخانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه پوستر «جهان عاری از خشونت» که عصر جمعه هفدهم بهمن ماه با حضور محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهوری و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد، در جمع خبرنگاران گفت: من از اینکه می‌بینم این نمایشگاه پوستر توسط بخش غیردولتی افتتاح و برگزار شده است و با وجود غیردولتی بودن همچنان نسبت به انجام ماموریت‌های ملی در آن توجه دارد، خوشحال هستم.

وی افزود: ما همیشه بیان کرده‌ایم که نقش حامی را در بخش‌های هنری داریم و برای این حمایت، امکانات و فضای لازم را در اختیار حوزه‌های فرهنگی و هنری قرار می‌دهیم و حالا هم معتقد هستم که با فراهم کردن این امکانات و حمایت‌ها، باید این مسیر را به شکلی مستمر ادامه دهیم.

مرادخانی با اشاره به این نمایشگاه پوستر که با سخنان رییس‌جمهور درباره «جهان عاری از خشونت» آغاز به کار کرد، گفت: انسان امروز از خشونت رنج می‌برد و فرقی هم نمی‌کند که جزو چه طبقه‌ای باشد. جهان عاری از خشونت همچون هوای پاک است و امیدوارم روزی همه جهانیان این موضوع را دریابند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان درباره ارائه آثار این نمایشگاه، بیان کرد: آثار خوبی در نمایشگاه «جهان عاری از خشونت» برپا شده است و ما امیدواریم که بتوانیم این آثار را در شهرها و کشورهای مختلف برپا کنیم.

به گزارش مهر، نمایشگاه «جهان عاری از خشونت» از هفدهم بهمن ماه تا پنجم اسفند ماه در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران برپا و در آن 93 اثر از هنرمندان ایران و کشورهای همچون ایتالیا، فنلاند، چین، لهستان، فرانسه، ترکیه و ... به نمایش گذاشته شده است.

جهان عاری از خشونت و افراط‌گری از جمله مسایلی بود که در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد از سوی رییس جمهوری ایران، مطرح و به دنبال آن فراخوانی برای ترتیب دادن این نمایشگاه داده شد.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =