پس لزره باخت پرسپولیس این بود که مجتبی محرمی از حمید درخشان درخواست کرد از سرمربیگری پرسپولیس کناره گیری کند.

محرمی در صفحه اینستاگرام خود متنی برای حمید درخشان نوشت. متن او را اینجا ببینید.

آيت‌الله جعفر سبحاني از مراجع تقلید پنج‌شنبه شب در اين باره گفته است: «یعنی تمام مشکلات ما حل شده و تنها این مشکل باقیمانده که دختری تک‌خوانی بکند؟» او از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به صدور مجوز برای تک‌خوانی بانوان به‌شدت انتقاد کرد. دیگر اظهارات آیت الله سبحانی را اینجا ببینید.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان طلا گفت: هنوز نتوانسته‌ایم در صنعت طلا و جواهر برندسازی کنیم . عبادالله محمدولی گفت: برخی از فروشندگان، مصنوعات تایوان و ترکیه را به جای طلای ایتالیایی در بازار به فروش می‌رسانند و البته برخی از فروشندگان نیز، طلای ایرانی را به نام ایتالیایی می‌فروشند. دیگر اظهارات او را اینجا ببینید.

داور استرالیایی دیدار ایران - عراق به انتقادهای رسانه‌ها علیه خود واکنش نشان داد. اظهارات ویلیامز استرالیایی را اینجا ببینید.

زمزمه‌هايي به گوش مي‌رسد كه دولت قصد دارد روزهاي پنج‌شنبه را نيز به تعطيلات رسمي اضافه و به عبارتي تعطيلات را ساماندهي كند. موضوعي كه بارها شايعه آن در ايران مطرح شده‌ اما اجرايي شدن آن به دليل باورهاي اغلب اشتباه، به نتيجه نرسيده و با بن بست مواجه شده است. دیگر جزئیات را اینجا ببینید.
/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399174