80 فروند از انواع هواپیماهای تک موتوره، دوموتوره، هلی کوپتر، پاراموتور و غیره درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد نمایشگاه هوایی تهران از برگزاری نخستین نمایشگاه و نمایش هوایی هواپیماهای سبک در کشور خبر داد و گفت: 80 فروند از انواع هواپیماهای تک موتوره، دوموتوره، هلی کوپتر، پاراموتور و غیره درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش "خبرآنلاین"، آرمان بیات با بیان این خبر گفت:این نمایشگاه ملی از 11 تا 14 اسفندماه در فرودگاه پیام کرج و با حضور مقامات و مسوولان صنعت هوایی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: نشان دادن دستاوردهای صنعت هوانوردی و نیز کمک به رشد و شکوفایی صنعت هوایی از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.

بیات افزود: در این نمایشگاه 80 فروند از انواع هواپیماهای تک موتوره، دوموتوره، هلی کوپتر، پاراموتور و غیره برای درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد نمایشگاه هوایی تهران یادآور شد:با نظر مساعد وزیر راه و ترابری هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر ‌این نمایشگاه صورت گرفته به طوری که برگزاری این نمایشگاه با صدور مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری انجام می گیرد و این سازمان بر اجرای کامل و برگزاری مطلوب این نمایشگاه نظارت کامل دارد.

وی با بیان آنکه حضور شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه رایگان است خاطرنشان کرد:اشاعه فرهنگ عمومی افزایش اطلاع رسانی در مورد صنعت هوایی و تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گزاری در این صنعت از مهم ترین اولویت های برگزاری این نمایشگاه محسوب می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 40236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۸
    0 0
    یکی به من بگه تکلیف سعید مرتضوی چی شد؟!!!!