بزرگترین هفت سین کشور در کرمان برپا می‌شود

ایرنا نوشت:

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان گفت: بزرگترین سفره هفت سین کشور در کنار گنبد جبلیه کرمان در حال آماده سازی است.

علی بابایی روز شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی استان کرمان افزود: سفره های هفت سین در سطح شهر در هر منطقه ای پیش بینی شده است که امسال با طرح های متفاوت از سال قبل و با در نظر گرفتن ایام فاطمیه به اسم نوروز فاطمی طراحی و نصب خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام فاطمیه تا چهارم فروردین شهر کرمان سیاه پوش می شود و بعد از آن جمع آوری می شوند و بلافاصله راه اندازی شهربازی را در دستور کار داریم که با تبلیغات ویژه ای بتوان مسافران و شهروندان را به آن سمت هدایت کرد.

وی بیان کرد: عکس تابلوهای شهدا در سطح شهر از نورپردازی لازم برخوردار می شوند تا به عنوان یک المان شهری خاموش نباشند و همچنین از اول اسفند حفاری های شهر مگر در موارد ضروری تعطیل شده است.

بابایی اظهار کرد: لکه گیری خیابان ها در حال انجام است و مسیرهای اصلی پاکسازی می شود همچنین اجرای پروزه های نیمه تمام مانند پل ها و مسیرهای مسدود در حال بازگشایی هستند.

وی گفت: میدان گنجعلیخان کرمان هم به فضای سبز کامل مجهز می شود و یک مجسمه از گنجعلیخان در ضلع غربی این میدان نصب خواهد شد.

معاون شهردار کرمان با اشاره به اینکه چهار پارک اصلی کرمان از جمله پارک مسافر، پارک جنگلی، پارک مادر و جنگل قائم به امکانات مناسب تجهیز شده اند، گفت: پارک هایی در سطح شهر برای اسکان موقت در نظر گرفته شده است و پارک هایی که از لحاظ و امکانات مشکلی ندارند در یک بروشور به رویت مسافران می رسد.

وی بیان کرد: سرویس های بهداشتی سیار خریداری شده و در مسیر اصلی که از مشهد به بندعباس تردد زیاد است و در گذشته با مشکلاتی مواجه بود این سرویس های سیار در این مسیر نصب می شوند و با مساجد هم هماهنگی های لازم شده است.

بابایی همچنین رنگ آمیزی معابر و جداول، نصب تابلوهای راهنما، شست و شوی خیابان ها در روزهای پایانی سال و خط کشی معابر را از موارد دیگر برای هر ه زیباتر شهر کرمان و رفاه مسافران در ایام نوروز خواند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =