۰ نفر
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷

گمرک در روزهای پایانی سال 1393 به تولیدکنندگان عیدی داد.

بر اساس اعلام كرد گمرک جمهوری اسلامی ایران برخلاف سال‌هاي گذشته ضمانت‌نامه بانكي آخر سال هم قبول می شود. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اين اقدام روز گذشته به دستور دكتر كرباسيان رئيس كل گمرك ايران صورت گرفته و امروز در بخشنامه‌اي از سوي مسعود كمالوند معاون توسعه مديريت و منابع گمرك به تعدادي از گمركات ابلاغ شده است.

براساس اين بخشنامه گمركات تهران، فرودگاه امام خميني(ره)، نوشهر، بندرانزلي، سهلان، بازرگان، شهيدرجايي، شهيدباهنر، خرمشهر، آبادان، بندر امام خميني(ره)، سلفچگان، يزد، كرمان، اصفهان و غرب تهران مجاز خواهند بود تا از توليدكنندگان در روزهاي پاياني سال هم ضمانت‌نامه بانكي قبول كنند.

در اين بخشنامه صرفاً خطاب به گمركات يادشده آمده است: در نظر است به استناد ماده 6 قانون امور گمركي جهت حمايت از توليدكنندگان و جبران كمبود نقدينگي آنان، درخصوص ارائه تسهيلات ضمانت‌نامه بانكي بابت ترخيص قطعي كالاهاي مرتبط با پروانه بهره‌برداري توليدكنندگان، در كميته‌اي كه بدين منظور تشكيل گرديده است، بررسي و تصميم‌گيري شود.

بنابراين گزارش، گمركات يادشده موظفند در صورت ارائه درخواست توسط توليدكنندگان ، درخواست مربوطه را به نمابر شماره 88902005 حوزه معاونت توسعه مديريت و منابع گمرك ارسال تا پس از اعلام نظر ، نتيجه نهايي جهت اقدامات بعدي به آن گمرك اعلام گردد. بديهي است پذيرش و بررسي درخواست‌هاي متفرقه و مغاير با شرايط فوق‌الذكر امكان‌پذير نخواهد بود.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    1 0
    چه عجب
  • بی نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    برای راحتی خودتون قانون وضع کنید .ادم که حقوق ماهیانه یک میلیون داره که سر ازکمرک در نمی اورد .همهگی خودتونید بازرگانان هم چه کم کنید چه زیاد انها به مردم فشار می اورند .