ارسلان مطهری:خوش بینم؛تیم امید به مرحله بعد صعود می کند

ملی پوش تیم المپیک کشورمان تاکید زیادی بر تاثیر حضور تماشاگران و حمایت آنها در روند بازی تیم ملی دارد.

سایت رسمی فدراسیون نوشت: ارسلان مطهری درباره اردوهای گذشته و روند آماده سازی تیم ملی المپیک گفت: روند آماده سازی تیم بسیار خوب پیش رفته است و با توجه به اینکه کادرفنی مجربی کنارمان حضور دارد و همینطور حضور کاشانی که باعث شده تا حاشیه از تیم تا حد زیادی دور باشد و بطورکلی شرایط خوبی بر تیم حکم فرما است.
وی ادامه داد: در همه اردوهای تیم ملی زیر 23سال به غیر از اردوی کیش حضور داشتم و اینکه در همه بازیهای دوستانه موفق شدیم پیروز شویم نقطه مثبتی است. امیدوارم این روند در مسابقات فروردین ماه ادامه داشته باشد چراکه باید به دنبال حداکثر امتیازها باشیم و نباید به کم قانع باشیم. به هر حال باید مزد زحماتی که تا به این لحظه کشیده ایم را بگیریم.
مطهری درباره شرایط اردوی کویت و نظرش درخصوص دیدار دوستانه مقابل تیم امید این کشور بیان کرد: تا به این لحظه که دو روز از حضورمان در کویت گذشته همه چیز خوب و مساعد است و دیدار دوستانه ای با تیم کویت هم داریم که چون این تیم در سطح خوبی از آسیا قرار دارد می تواند کمک زیادی در آماده سازی ما داشته باشد. بدون شک این تیم از تیم هایی چون افغانستان که همگروه ما است در سطح بالاتری قرار دارد و بطورکلی محک خوبی برای ما خواهد بود.
وی درباره شانس ایران برای صعود به مسابقات المپیک اینگونه پاسخ داد: با توجه به جوی که در تیم وجود دارد و همینطور حضور کادرفنی قوی، نسبت به صعودمان به مرحله بعد بسیار خوش بین هستم و همه تلاشمان را به کار خواهیم گرفت. البته هدف ما صرفا صعود از این مرحله نیست بلکه می خواهیم در مرحله بعد هم پر قدرت حضور داشته باشیم چراکه از نظر من این تیم پتانسیل بسیار بالایی برای کسب موفقیت دارد.
وی در پایان با اشاره به نیاز تیم ملی المپیک به حمایت های تماشاگران افزود: حضور یا عدم حضور تماشاگران بسیار تاثیرگذار است و با حضور خود می توانند کمک زیادی به ما کنند. به همین دلیل از همه هواداران و فوتبالدوستان درخواست داریم تا همانند حمایت هایی که همیشه از تیم های ملی و همینطور از باشگاه های کشورمان در جام باشگاه های آسیا انجام می دهند ما را هم در تعطیلات نوروز تنها نگذارند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =