رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران،‌ ضمن تشکر از وزیر امور خارجه و همکارانشانان برای انجام موافقیت‌نامه هسته ای، گفت: از رئیس جمهور درخواست می‌شود به عنوان شکرانه تفاهم هسته‌ای طی یک دستور صریح، ‌پارک پردیسان را به شهرداری تهران به منظور آمادسازی و بهره بر داری برای شهروندان صادر کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،رحمت اله حافظی امروز در نخستین جلسه شورای شهر تهران در سال 94 که در بوستان جنگلی یاس برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و آروزی سالی همراه با صحت و سلامتی و عاقبت به خیری، گفت:‌ خدا را شاکریم که تعداد روزهای پاک امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2 روز افزایش یافته است و از 5 روز در سال گذشته به 7 روز تا این تاریخ رسیده است.

او با اشاره به اینکه 18 فروردین ماه به عنوان روز جهانی بهداشت در سراسر دنیا گرامی داشته می‌شود،‌ افزود: در چنین روزی در سال 1948 میلادی در نیویورک نخستین اساسنامه کنفرانس بین‌المللی بهداشت از سوی سازمان بهداشت جهانی تدوین شد.

درهمان سال نیز نخسیتن مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت با حضور نمایندگان 61 کشور تشکیل شد و از سال 1950 نیز هر سال 7 آوریل با نام روزجهانی بهداشت در سراسر دنیا جشن گرفته می‌شود. هدف این سازمان فراهم کردن حداکثر امکانات بهداشتی و سلامتی تمامی انسان‌های روی زمین است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران،‌گفت: اگر از همین منظر به آماده سازی بوستان جنگلی یاس نگاه کنیم ، این اقدام را در راستای ارتقای سلامت جسمی، روح و روان شهروندان است که قابل تقدیر است. این مجموعه را هدیه رهبری به مردم تهران تلقی می‌کنیم و از بزرگواری و عنایت ایشان نیز صمیمانه سپاسگذاریم.

حافظی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه سخنی با رئیس جمهور دارم، گفت: از وی نیز درخواست می‌شود به شکرانه تفاهم هسته‌ای و به عنوان شیرینی این تفاهم و در راستای نخستین گام دولت در مسیر همدلی با مقام معظم رهبری و مردم در یک دستور صریح، ‌پارک پردیسان را به شهرداری تهران به منظور آمادسازی و بهره بر داری برای شهروندان صادر کنند.

او گفت:‌ در پایان نیز از دکتر ظریف وزیر امور خارجه و همکارانشانان که طی این مدت تلاش چشمگیری در انجام موافقیت‌نامه هسته ای داشتند، تشکر می‌کنم و از افراطیون سیاسی نیز درخواست می‌کنم به احترام نامگذاری این سال به نام "همدلی و همزبانی" نقد کارشناسی و منطقی را به حملات تخریب کننده به دولت تبدیل نکنند و اجازه دهند دولت در چارچوب تدبیر و درایت موضوع را دنبال کنند.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    12 0
    همین یک پهنه طبیعی در سراسر تهران باقیمانده که می خواهید آنرا هم به سرنوشت سایر فضاهای سبز دچار کنید و به مرور زمان در آن برج بسازید.
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    13 0
    شرم آور است که توافق هسته ای را به واگذاری پارک پردیسان به شهرداری وصل کنیم. اسن یک خیانت به شهر و تنوع زیستی است.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    14 0
    مگر الان پردیسان در اجاره شهرداری نیست؟