معاون وزیر ورزش می گوید این تائید و تکذیب ها به معنی منع یا اجازه ورود بانوان به ورزشگاه ها نیست.

مهری رنجبر/خبرآنلاین: امیدها برای ورود بانوان به ورزشگاه ها هر روز بیشتر می شود. وزارت ورزش که می داند فدراسیون جهانی والیبال این بار نمی پذیرد بانوان برای بازی های جهانی چون لیگ جهانی یا دیگر بازی های ملی به ورزشگاه نیایند ، تمام تلاشش را می کند تا بتواند موانع حضور بانوان در ورزشگاه ها را حل کند.
آنها این بار طرحی را به شورای امنیت کشور بردند و در تلاشند تا موانع را با راهکاری قانونی حل کنند. بیش از 6 ماه پیش بود که وزیر ورزش در گفت و گو با خبرآنلاین از پیغام و اصرار فدراسیون جهانی والیبال به این وزارتخانه برای تسهیل ورود بانوان به استادیوم ها خبر داد و بعد از این سپ بلاتر ، رئیس فیفا همین خواسته را دوباره تکرار کرد. او از همان زمان برای حل مشکل به سراغ مسئولان فرهنگی وزارتخانه رفت تا راهکارهای مناسب برای کسب رضایت نهادهای امنیتی از یک سو و دغدغه های نهاد های مذهبی را از سوی دیگر را حل کنند.
آنها باید چند مشکل را حل می کردند که مهمترینش بخش سخت افزاری است. اینکه بتوانند ورودی های مجزا برای بانوان ایجاد کنند تا آنها بدون مشکل به ورزشگاه بروند و برگردند. اقداماتی که مدیریت جدید ورزشگاه آزادی مسئولیت پیدا کرده تا انجام شان بدهد.
در این شرایط نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش در گفت و گو با خبرآنلاین درباره این مجموعه اقدام ها می گوید:«مشکلات و تردیدها را باید گام به گام پیش ببریم. به این سادگی نیست. تلاش های ما در شورای امنیت کشور هم مثل مذاکرات 5+1 ، حساس است و تلاش مان این است که بهترین راهکار را برای حل یکسری دغدغه پیدا کنیم تا بتوانیم خانم ها را با کمترین مشکلی به ورزشگاه ها بیاوریم و البته بتوانیم فضای ورزشگاه های مان را هم بهتر کنیم.»


4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =