ایسنا نوشت:

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در روستای گوگرد 450 تا 500 خانوار در حال از دست دادن خانه و کاشانه خود به دلیل رانش زمین هستند که لازم است وزیر کشور برای جلوگیری از یک فاجعه انسانی در این منطقه و جابجایی مردم به منطقه دیگری مساعدت کند.

موید حسینی صدر طی تذکر شفاهی خود درجلسه علنی امروز مجلس و خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: ترمیم حقوق فرهنگیان، رسیدگی به مشکلات و مطالبات آنها و توجه به وضعیت بازنشستگان وظیفه‌ی تک تک مسئولین است که باید به آن توجه شود.

وی در تذکر دیگر خود با انتقاد از نحوه مدیریت مرز بازرگان گفت: در این مرز چندین کیلومتر صف کامیون‌ها برای طی کردن تشریفات اداری ایجاد شده و بدون هیچ خدماتی کامیون‌داران مجبورند روزها در صف بمانند لذا لازم است تردد این کامیون‌ها تسریع بشود، همچنین وزیر راه به راههای بین روستایی جاده‌ای نیز توجه کند.

به گزارش ایسنا، پس از پایان تذکر نماینده خوی، محمدرضا باهنر رئیس جلسه علنی از مسئولین خواست این مشکل همیشگی مرز بازرگان را یک بار و برای همیشه حل کند و اگر هم قرارنیست این مشکل مرتفع شود اعلام کنند تا تجمع و تردد کامیون‌داران از مرز دیگری انجام شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =