«محمود ممتاز» معاون سابق امور متبرکه و زائران آستان قدس رضوی در آیین تودیع خودش حاضر نشد.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ مراسم تودیع و معارفه معاون آستان قدس رضوی، امروز درحالی برگزار شد که «تابناک خراسان رضوی» گزارش داد؛ معاون سابق اماکن حرم رضوی به جای حضور در مراسم رسمی، همان زمان را در کنار ضریح امام رضا(ع) در حال خواندن زیارتنامه بود!
بر اساس این گزارش؛ «محمود ممتاز» پس از حدود یک دهه مسولیت در معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان‌قدس رضوی در حالی صبح چهارشنبه به زیارت امام رضا(ع) رفت که بنا بر هماهنگی و دعوت از وی و سایر معاونان و مشاوران و مدیران ارشد مجموعه آستان‌قدس رضوی، مقرر شده بود که همزمان مراسم تودیعش باشد.
با این حال گویا در آیین تودیع و معارفه که در دفتر قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی، برگزار شد؛ «مهدی عزیزیان» از زحمات و خدمات ممتاز به نیکی یاد کرده و ضمن قدرشناسی از او، ابراز کرده که بهتر بود ایشان هم در این جلسه می‌بودند.
در واکنش به این اتفاق هم پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی آستان‌قدس رضوی از این مراسم به عنوان «مراسم معارفه معاون جدید» نام برده و بدون اشاره به تودیع «محمود ممتاز»، کوچکترین اشاره‌ای به عدم حضور وی که یکی از قدیمی‌ترین معاونین آستان قدس هم بود، نکرده و به هیچ عنوان نامی از وی هم از قول حاضرین و سخنرانان نیاورده است!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409405