۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

اعضای باندی که با ارسال پیامک های جعلی به نام یکی از شرکت های اپراتوری تلفن همراه افراد را به کنار دستگاه عابر بانک کشانده و با اغفال آنان اقدام به برداشت وجوه نقدشان می کردند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در اصفهان، رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با اعلام اين خبر گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر كلاهبرداري از آنان به صورت پيامكي ، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
سرهنگ ستار خسروي

افزود: تحقيقات گسترده اي در اين زمينه آغاز و مشخص شد اين كلاهبرداري توسط يك باند حرفه اي در حال انجام است.
وي خاطر نشان كرد:با انجام يك سري اقدامات تخصصي و علمي رد پاي دو متهم زن اين باند شناسايي و در يك عمليات ويژه دستگير و با اعترافات صريح آنها نسبت به دستگيري سه متهم ديگر اين باند نيز اقدام شد.
سرهنگ خسروي با اشاره به اينكه متهمان به 14 فقره كلاهبرداري به مبلغ 500ميليون ريال در اصفهان اعتراف كردند گفت: از اين باند تعداد 272 خط تلفن همراه ،20 دستگاه گوشي تلفن همراه و 191 شماره حساب مورد استفاده در كلاهبرداري از شهروندان در كل كشور كشف شده است.
اين مقام مسئول با بيان اينكه دونفر از اعضاي اين باند زن و سه نفر مرد و اهل و ساكن تهران هستند تصريح كرد: متهمان پس از دريافت وجوه اقدام به پولشويي و خريد سكه و موبايل مي كردند و دو نفر از متهمان علاوه بر اين با شگردهاي خاص اقدام به دريافت كارت هاي بانكي از معتادان و كارتن خواب هاي استان تهران نيز مي كردند.
رئيس پليس آگاهي استان اظهار داشت: با توجه به كلاهبرداري اعضاي اين باند در اكثر استان ها و شهرستان هاي كل كشور از كساني كه به اين شيوه مورد كلاهبرداري قرار گرفته اند درخواست كرد جهت شكايت به پليس آگاهي استان اصفهان مراجعه كنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =