حرفهای بازیگر سریال"درحاشیه" در باره مافیای بازیگری،ملاقلی پور،مهران مدیری و...

آرش نوذری بازیگر کرمانی الاصل سریال"در حاشیه" که نقش دکتر عادلی را بازی می کند، به جام جم گفت:

*اصولا کار ما بر مبنای ضابطه نیست، بلکه رابطه است که نقش تعیین‌کننده دارد. زمانی که در مقام یک بازیگر رابطه نداشته باشی و به هر عنوان و بهانه، انواع و اقسام سرویس را به دیگران ندهی آخر و عاقبتت همین می‌شود.

*البته کسانی مثل پرویز پرستویی هم بوده‌اند که 50 سال از عمرشان را به پای این کار گذاشته‌اند تا بالاخره به جایگاهی که لیاقتش را دارند، رسیده‌اند.

* نمی‌توان وجود  مافیا را که ظلمی است در حق بازیگران درس خوانده و مستعد، نادیده گرفت و انکار کرد. همه از آن خبر دارند. بسیاری از همدوره‌ای‌های من که بسیار هم استعداد داشتند به دلیل وجود همین روابط پشت پرده ناسالم، به کارهای اداری رو آوردند یا مسافرکش شدند.

* خدا رحمت کند ملاقلی‌پور را که به جوانانی مثل من و سیامک انصاری و علی سلیمانی میدان و فرصت داد. همین همکاری مسیر خیلی‌ها از جمله خودم را عوض کرد. خیلی از بازیگران به ظاهر حرفه‌ای سفر به چزابه حتی حاضر نبودند با بازیگران جوانی مثل من در یک لانگ شات بازی کنند.

* مرحوم ملاقلی‌پور مرد وارسته‌ای بود. خیلی زلال بود. همانی بود که بود. بارها به همه می‌گفت تحصیلات من سیکل است و در عرض 20 دقیقه می‌توانم سینما را به هر کس که بخواهد یاد دهم. می‌گفت خودم ادا و اصول ندارم و هر کس که برایم کار می‌کند باید این گونه باشد. باوجود این‌که می‌گفتند بداخلاق است، اما خیلی مهربان بود. با کسانی که توانایی کمتری در بازیگری داشتند مدارا می‌کرد و در عوض با کسانی که ادا و اصول شان زیاد بود زاویه داشت.

* سریال "در حاشیه" با دکترنماها شوخی می‌کند نه با پزشکان واقعی. حتی نشان می‌دهد وقتی مدرک دکتر عشقی را معادل‌سازی می‌کنند در نهایت می‌شود سیکل. در حاشیه جدی نیست ، شوخی است.

*مدیری خودش حرفه‌ای است و فقط با حرفه‌ای‌ها کار می‌کند و در نتیجه سر صحنه فیلمبرداری احتیاجی به توضیح واضحات ندارد. او مخاطبان میلیونی دارد و همکاری با چنین کارگردانی برای هر بازیگر مغتنم است.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کریم IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    5 0
    چشم دیدن خندیدن مردم با دیدن این سریال رو نداشتند صدا سیما خودش میخواد مردم برن سراغ ماهواره
  • بی نام IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    3 0
    مدیری عزت بازیگری و مردی آزاده است. پزشکان معترض کم ظرفیتند و زود برای حاشیه حاشیه درست کردند.
  • سهراب FR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    2 3
    ایکاش تو هم می رفتی و به شغل شریف مسافرکشی می پرداختی چون هیچ استعداد نه در بازیگری نه در طنازی داری اتفاقا همین شما هم بر اساس ضابطه وارد این صحنه شده اید وگرنه با این فقر استعداد که منجر به دلقک بازی های غلو آمیز برای خندان بزور مخاطب می شود که در شما یا آن شخص که نقش وکیل را بازی می کند یا خواهر دکتر صحرایی کاملا نشان می دهد که مهران مدیری چقدر حرفه ای است؟؟؟؟ و از آشنایان خود به خوبی حمایت می کند
  • بهار A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    9 0
    زنده باد مهران مدیری
  • سامان A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    7 1
    شاید این کار مهران مدیری در حد برره نو آوری نداشت والی واقعا خوب بود و دوست داشتنی، شاید تنها طنز های این 20 سال اخیر جز مهران مدیری، ساختمان پزشکان و مجموعه پایتخت به لطف نویسنده و طنز های اول رضا عطاران بود... اما مهران ی چیز دیگست بعد خیلی سال بازم شادی رو به خونه همه آورده بود که مافیای نظام پزشکی متاسفانه ............
  • حمید A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    7 1
    سریال واقعا خوبیه. خنده دار و طنز واقعی همینه. ولی حیف که همین طنزی که ما بهش میخندیم تو جامعه واقعیت داره.
  • بی نام RO ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    3 25
    والا من شخصا ندیدم که مدیری حرفه ای باشه.
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    12 1
    کارش تو در حاشیه عالی بود...
  • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    10 0
    زیباست
  • اریا ES ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    12 1
    من خواستار پخش سریال در حاشیه هستم.همانطور که پول زیر میزی برای عمل جراحی پدرم 12 میلیون تومان شد و ما جدی نگرفتیم دکترا هم این سریال طنز رو جدی نگیرند.
  • saeid A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    5 2
    تو كشور ما دکترها فکر می کنن تافته جدا بافته اند، سریال به این خوبی نباید قطع میشد.
  • بی نام RU ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    5 0
    کرمانی الاصل؟این جور لغت رو معمولا برای افراد با تابعیت دوگانه به کار می برن.
  • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    6 0
    مافیای بازیگران طنز تلویزیون بیست سال است که فرصت ظهور هیچ جوانی در این عرصه را نداده
  • بی نام A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    4 0
    در تایید برنامه در حاشیه از کل وکلای ایران یکنفر از وکلا را برای بنده معرفی کنند که : طبق تعرفه ازبنده وکالت قبول کنند یا مبلغ حق الوکاله دریافتی را طبق ماده 103 قانون مالیاتها در وکالتنامه قید و پنچ درصد آنرا تمبر باطل نمایند . دریغ از یکنفر .....
  • بی نام A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    7 5
    كاش يه نفرم بياد برا سينما و تلوزيون "در حاشيه" بسازه تا ببينيم درجه تحمل پذيري و فساد تو اين قشر چقدره وقتي همين اقاي مهران مديري قهوه تلخ وو ناتمام گذاشت و جايزه ها رو نداد كسي صداش رو در نياورد، وقتي بودجه ميلياردي گرفتند و سريال امريكايي رو كپي كردن ، وقتي ........
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    13 1
    خیلی حالت و اداهاش بامزه و خنده دار بود: