حقیقی زمانی که مصدوم شده است را به یاد نمی آورد!

داریوش سعیدی- خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا حقیقی دروازه‌بان ایرانی پنافیل در مقابل ناسیونال به شکل بدی آسیب دید. مهاجم حریف قصد داشت توپی را پشت او بیندازد اما حقیقی تا جایی که می‌توانست بدنش را کشید و جلوی توپ را گرفت و در همین لحظه، سرش به شدت با تیر دروازه برخورد کرد. او تیر دروازه را ندید و این اتفاق برایش افتاد.
پس از مصدومیت حقیقی پزشكان تلاش كردند تا او را برای ادامه بازی آماده كنند اما سرگیجه‌هایی كه داشت، مانع ادامه كار شد. حقیقی با آمبولانسی كه در ورزشگاه بود سریعاً به بیمارستان منتقل شد و پزشكان از سر او اسكن گرفتند. پس از بررسی اسكن مغز، پزشكان به حقیقی گفتند كه باید شب در بیمارستان بماند و نمی‌تواند به منزل برود. یك‌شنبه شب دو پزشك پنافیل هم همراه با حقیقی در بیمارستان حضور داشتند و یكی از آنها در كنار گلر ایرانی ماند.
حقیقی تا ظهر دوشنبه هم در بیمارستان بستری بود اما پس از تست‌های پزشكان، توانست مرخص شود و به خانه‌‌اش برود. پزشكان فعلاً برای گلر ایرانی استراحت تجویز كرده‌اند. او دو تا سه روز استراحت می‌كند و پس از آن دوباره باید وضعیتش بررسی ‌شود. حقیقی امروز هم راهی بیمارستان می‌شود تا به پزشك متخصص مراجعه كند. ضربه وارد شده به او شدید بود و به همین دلیل سرش ورم كرده و باید در این چند روز برای مداوا زیاد رفت‌ و آمد كند.
گلر ایرانی به نزدیكان خود گفت كه وضعیت خوبی دارد و شانس آورده كه اتفاق بدی برایش رخ نداده است. صحنه آسیب دیدن حقیقی به قدری سریع اتفاق افتاد كه یکشنبه او آن لحظه را یادش نمی‌آمد. حقیقی امیدوار است همان‌طور كه پزشكان گفته‌اند مشكل خاصی نداشته باشد و بتواند سریعاً به تمرینات تیم پنافیل بازگردد. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =