مهر نوشت:

مشاور سازمان خصوصی سازی با اشاره به دریافت پاکت‌های مزایده سرخابی‌ها و برگزاری مزایده بعدازظهر امروز، گفت: اسامی برندگان مزایده پس از احراز صلاحیت و تائید هیات واگذاری اواخر هفته آینده برگزار می‌شود.

سیدجعفر سبحانی با اعلام اینکه تا پایان وقت اداری روز گذشته سه‌شنبه پاکت‌های مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دریافت شده است، افزود: خوشبختانه تقاضاهایی با دریافت پاکت‌ها ارائه شده است و به طور حتم و قطعی ساعت 14 بعداز ظهر امروز مزایده دو باشگاه انجام خواهد شد.

مشاور سازمان خصوصی‌سازی با اعلام اینکه برنده‌های مزایده امروز با بازگشایی پاکت‌ها مشخص می‌شود، تصریح کرد: البته یک هفته زمان برای احراز صلاحیت‌ها باید لحاظ شود و پس از این مدت برنده قطعی به طر رسمی مشخص خواهد شد.

سبحانی ادامه داد: پس از بازگشایی پاکت‌ها، اهلیت شرکت‌کنندگان در مزایده مشخص خواهد شد و پس از بررسی به هیات واگذاری برای تصویب ارائه می‌شود و وزرا، آن را مورد بررسی و تصویب نهایی قرار می‌دهند و در نهایت برندگان اعلام می‌شوند.

همچنین عبدالله پوری حسینی، رییس سازمان خصوصی‌سازی هم گفت: یک‌سری پیشنهاداتی برای مزایده سهام دو باشگاه دریافت کرده‌ایم که به دلیل تعطیلی‌های چند روز آینده، امکان بررسی کامل شرایط متقاضایان وجود ندارد، به همین دلیل احتمالا اعلام اسامی برندگان به اواخر هفته آتی موکول می‌شود.

معاون وزیر اقتصاد افزود: ممکن است برنده‌ای شرایط و اهلیت شرکت در مزایده را نداشته باشد و یا اینکه پاکت دریافت شده مخدوش باشد که در این صورت تقاضا رد می‌شود. همچنین این امکان وجود دارد که از نگاه هیات واگذاری متقاضای اهلیت را نداشته باشد.

به گفته وی، مزایده‌های بورسی معمولا این‌گونه است که قبل از برگزاری مزایده تایید صلاحیت‌ها انجام می‌شد، اما در مورد این مزایده ما هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد اهلیت متقاضی که پاکت را ارائه کرده باشد، نداریم و پس از بازگشایی اهلیت‌های بررسی می‌شود و در اصل بدون بررسی صلاحیت در مزایده شرکت داده می‌شوند و به هر حال باید تشریفات طی شود.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قرمز IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    1 0
    1حاج حسین هدایتی