علیرضا رضا داد در مراسم پاسانی جشنواره فیلم فجر گفت که همه شرکت کنندگان برگزیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او با اشاره به این که امسال برای نخستین بار بخش بین الملل جشنواره فجر صورت مستقل برگزاری شد، گفت: دفتر سی و سومین جشنواره فیلم فجر را با کوله باری از یافته ها و دستاوردهای گرانقدر می بندیم. امروز به جرات می توان گفت هر اثر هنری که در جهان خلق می‌شود و می‌تواند راهی به سعادت بشر باز کند، خود ثروتی است که راه صیانت از آن توسعه ارتباط میان سازندگان آثار است.

دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: استقلال برگزاری همین هدف را دنبال می کرد و خدا را سپاسگذاریم که توانستیم در ایجاد این ارتباط قدمی بلند برداریم. گمان می کنیم که جشنواره فیلم فجر از این پس تفاوت های خود را با دیگر جشنواره ها بیشتر به نمایش بگذارد و با نمایش ۱۹۶ اثر از کشورهای گوناگون و فیلمسازانی با سلایق گوناگون می توانیم همه ساله جشنواره ای قابل توجه را شاهد باشیم.

رضاداد با اشاره به نقش سینما تاکید کرد: پیوند بین ملت ها هر روز وسیع تر می شود و سینما می تواند این پیوند را عمیق تر کند.

دبیر جشنواره فجر در پایان سخنانش با تشکر از همه همراهان این جشنواره گفت: از تمام کسانی که با ما همکاری کردند، همه متقاضیان، همه آن ها که فیلم شان انتخاب شد و در جشنواره حضور پیدا کردند، تشکر می کنم . گرچه امروز به ناچار تعدادی از این فیلم ها به عنوان آثار منتخب معرفی می شوند اما تردیدی نداشته باشیم که همه شرکت کنندگان در جشنواره بین المللی فیلم فجر، برگزیده اند.

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر هم اکنون در تالار وحدت در حال برگزاری است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =