علی کفاشیان در بازگشت از منامه درباره مسئولیت مهم جدید آسیایی اش سخن گفت.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ علی کفاشیان در بدو ورود به تهران از منامه در گفت و گویی با رادیو ورزش از دستآوردهای سفرش حرف زد. او که منتقدانش می گویند کرسی بدست آمده توسطش هیچ ارزشی ندارد؛« این طور نیست که این کرسی بی ارزش باشد. ما الان عضو هیات اجرایی و مسئول منظقه مرکزی آسیا هستیم.نایب‌رئیسان می‌توانند مسئولیت یکی از کمیته‌ها را برعهده بگیرند و در تصمیم‌گیری‌های اصلی شرکت کنند. برای تصمیم‌گیری هم رئیس AFC با نایب‌رئیسان جلسه می‌گذارد و با آنها بحث و تبادل نظر می‌کند.»

کفاشیان درباره دیدارش با رئیس فوتبال آسیا در منامه هم گفت:«جلسه‌ای را ما روز جمعه با شیخ‌ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا داشتیم که ایران هم مانند قبل در کمیته‌های مختلف عضویت داشته و در تصمیم‌گیری‌ها نقش خود را ایفا کند. اتفاقا آنها خیلی تمایل دارند که ایران در فوتبال آسیا نقش داشته باشد.امیدوارم با این مسئولیت بتوانم از فوتبال کشورمان و آسیای میانه دفاع کنم. مدت این پست 4 سال است و اگر هم در فدراسیون ایران رئیس هم نباشم باز هم این مسئولیت باقی می‌ماند.»

بعد از این اما نوبت به بحث های داخلی بود انتقادهای شیفت صبح رادیو ورزشی ها از تیم ملی ؛این قسمت ماجرای نرفتن کروش به تماشای بازی های لیگ بود که رئیس فدراسیون گفت:« این موضوع را باید از خود او بپرسید که نحوه نظارت و انتخابش در مورد بازیکنان چگونه است. شاید فیلم‌ها را نگاه می‌کند البته او قطعا زیر نظر دارد و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد. او مدتی درگیر مسائل تدارکاتی و بازی‌های دوستانه بود البته باید سرمربیان ما در ورزشگاه حضور پیدا کنند.»

کفاشیان در ادامه تاکید کرد هنوز نتوانستند مشکل خروجی کارلوس را حل کنند و مربی پرتغالی فعلا همین جا گیر است؛«ممنوع‌الخروجی او با وجود اینکه مالیاتش را پرداخت کرده همچنان وجود دارد. ما نصف مالیاتش  را پرداخت کردیم و نصف دیگر را چک دادیم اما هنوز مشکل کارلوس حل نشده . ناراحتی او هم از این موضوع طبیعی است.»

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب نکونام به عنوان دستیار کروش و اینکه او دوران مربیگری را طی نکرده است تاکید کرد:«در هر صورت کروش کمک‌مربی و دستیارانش را خودش انتخاب می‌کند و نظر می‌دهد. یکی از ایده هایش این است که می‌گوید من با کسی که با من هماهنگ باشد  کار می‌کنم. پیش از او هم علی کریمی را انتخاب کرد. کروش به دنبال تربیت کردن آنها هم هست البته هنوز او نکونام را قطعی معرفی نکرده و فقط این موضوع در ذهنش وجود دارد .حضور افشین پیروانی هم در تیم ملی قطعی است و انتخاب ما بود. کروش هم این موضوع را پذیرفت.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =