حرف‌های بازیگر خردسال سریال «شمعدونی»: عرشیا هم شیطون بود هم فضول

عرفان برزین بازیگر نقش عرشیا در سریال «شمعدونی» با حضور در کافه خبر، به چند پرسش درباره نقشش پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او که به همراه پدرش به کافه خبر آمده بود هیچ شباهتی به نقش عرشیا در سریال «شمعدونی» نداشت. این، نکته‌ای بود که سروش صحت نیز به آن اشاره کرد: «الان شما دارید عرفان را می‌بنید، تا به حال از عرفان مودب‌تر دیده‌اید؟ عرفان دارد نقشش را به بهترین شکل ایفا می‌کند. او قبل از «شمعدونی»‌ سه سریال بازی کرده بود کدامش را یادتان هست؟»

پدر عرفان نیز درباره بازخوردهای بازی او در این سریال گفت:‌ «دیروز یکی از دوستان به من پیام داد که دقیقا نقش عرشیا، نقش برادرزاده من است و کارهایی که این بچه می‌کند دقیقا انگار اوست. گفتم مثلا چه کارهایی؟ گفت همین خبرچینی‌ها و ... »

صحت نیز در این باره اظهار داشت:‌ «یک نفر هم به من گفت پدربزرگ من همیشه از دست بچه‌های برادرم شکار بود و حالا که این سریال را می‌بیند از این که بچه‌های دیگری هم مثل آنها وجود دارد، تعجب کرده است. به خاطر همین هر شب سریال را نگاه می‌کند تا بفهمد با نوه‌اش چه کار باید بکند؟»

پدر عرفان ادامه داد: «بازخوردهایی که ما گرفتیم بسیار مثبت است. اما یک نفر طوماری نوشته بود که شما به رفتار اسلامی و اخلاق اجتماعی توهین کرده‌اید. اما خیلی‌ها هم می‌گویند مثل این بچه را ما هم در فامیل‌مان داریم.»

صحت همچنین درباره چگونگی بازی گرفتن از عرفان گفت: «همان روزهای اول آقای برزین پدر عرفان به من گفتند ما فقط اصرار داریم عرفان خود عرفان بماند و تبدیل به عرشیا نشود. من جلسه‌ای با عرفان گذاشتم و به او گفتم تو به عنوان یک پسر مافوق باهوش حواست باشد عرشیا، فقط نقش توست. تو خودت عرفان برزین هستی و اینجا داری نقش عرشیا را بازی می‌کنی. اتفاقا از او باید یاد بگیری که چه کارهایی را نباید انجام دهی و آنقدر این کار را خوب انجام داد که ما همه تعجب کردیم. چون یک پسر بسیار دوست داشتنی ناگهان تبدیل می‌شد به یک وروجک مهارناپذیر و بعد تا کات می‌دادیم دوباره به خودش بازمی‌گشت.»

عرفان برزین نیز در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره عرشیا چیست گفت:‌ «نقشم را خیلی دوست داشتم چون آقای صحت کارگردانش بود بازیگرانش خیلی خوب بودند و اصلا خیلی خوب بود.»

از او پرسیدیم نظر خودت درباره عرشیا چیست؟ و او پاسخ داد:‌ «خیلی شیطون بود و خیلی هم فضول.» او همچنین درباره برخورد مردم با او بعد از باری در این سریال اظهار داشت:‌ «بعضی‌هاشون هی می‌گویند ایشالا موفق باشی و اینا. همه اش همین را می‌گن.» 

58۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خزاعي IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    37 42
    مطمئني بازخورد مردم در نحوه مواجه با بازي ايشون مثبت بوده ، خوبه همين چند وقت پيش كامنت و نظرات بينندگان درباره اين سريال و علي الخصوص رو اعصاب بودن بازي ايشون ، كلي نظر درج كرده بوديد
    • ali IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      53 14
      مگه مردم فقط اونهایی هستند که تو خبرآنلاین کامنت می گذارن نه مردم خیلی گسترده تر از مخاطبان خبرآنلاین هستند.
    • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
      9 2
      کاربرای خبرآنلاین هم نمونه ای از جامعه هستند دیگه مشت نمونه ی خرواره :
  • شیما A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    46 54
    واقعا این بچه نماد بی فرهنگی و بی تربیتی خیلی از کودکان در جامعه ایران هست واقعا در کشورهای ژاپن و چین و کره هم بچه های هم سن عرشیا این رفتارها دارند؟ اصلا خوش آمد ندارد این بی ادبی ها. خبرآنلاین واقعا این بچه اینقدر جذاب بود که برید باهاش گفت و گو کنید؟
    • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      34 3
      فارغ از خوب یا بد بودن این سریال، تاسف‌انگیزه که شما تفاوتی بین کاراکتر توی فیلم با شخصیت واقعی قائل نیستی...
    • بی نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      35 3
      همونطور که خودت داری میگی نماد بی ادبی و بی تربیتی. اگه تو فیلم و سریال بهمون یادآوری نشه که چقدر از تربیت کودکانمون غافل شدیم پس کجا باید این اتفاق بیفته. اتفاقا به نظرم این کاراکتر خیلی خوب تونسته این زنگ خطر رو برامون به صدا در بیاره که بیشتر به این مسئله دقت کنیم که تربیت کودکان امروز یعنی تربیت مردان و زنان فردای سرزمینمون
  • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    7 13
    وهم
  • بی نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    56 22
    من یه پسر 3 ساله دارم به اتفاق همسرم به خاطر کارکتر عرشیا این سریال رو تحریم کردیم. بچه خردسال که نمی فهمه این کارکتر بده و نباید این کار ها رو انجام بده چند قسمت اول همش ادای عرشیا رو در می اورد و بی تربیتی می کرد. همیشه برای من سوال بود که پدر و مادر این بچه چطور اجازه دادن که بچه اشون این نقش رو بازی کنه؟؟؟
    • بی نام US ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      27 1
      خیلی خوب است که شما نسبت به تربیت فرزندتان تا این حد مواظب هستید اما لطفا در نظر بگیرید که امروزه از این مدل بچه ها متاسفانه زیاد دیده می شوند و فرزند شما هم وقتی به مدرسه برود مجبور به تحمل همکلاسیهایی از قبیل عرشیا خواهد بود. شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و تفاوت رفتار خوب و بد را برایش توضیح دهید. به نظرم این کاراکتر در واقع جهت تلنگر به والدینی طراحی شده که در مورد تربیت فرزندانشان بی توجه هستند. اگر بفهمند و کودک خود را درست تربیت کنند فرزند شما هم در آینده مشکلات کمتری در برخورد با این اژدهاهای کوچولو خواهد داشت.
    • مسعود US ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
      26 2
      اصلن چرا یه خردسال 3 ساله باید یک سریال که مخاطبش بزرگسالان هستند رو ببینه ؟
    • بی نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
      5 5
      در پاسخ به جواب دوستان 1 ما هم توی همین جامعه زندگی می کنیم و وقتی بچه ام با یک بچه با این نوع تربیت مواجه می شه توجیهش می کنیم که این نوع رفتار درست نیست اما وقتی از تلویزیون این شخصیت نشان داده می شه و همه اهل خانه دارن به این شخصیت نگاه می کنند و بعضا واکنش نشون می دن نمی شه به راحتی رفتار رو توجیه کرد چون بچه پیش خودش می گه حتما کار خوبی می کنه که همه دارن نگاهش می کنند و تلویزیون داره نشونش می ده 2 چون تشخیص دادیم این سریال مناسب بچه سه ساله نیست سریال رو تحریم کردیم چون نمیشه خودمون ببینیم و به بچه بگیم که تو نگاه نکن
  • بی نام A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    16 5
    حالا حركات بچه بكنار آدم ميگه بچه هستش نميفهمه اين مادرش نوبر بخدا ما ت فاميل ي بچه داريم همينجوري شيطون البته فقط شيطون بي ادب نيست مادرش بيچاره همش در حال گفتن كلمه ببخشيد.....
  • آزاده IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    24 2
    شما چكار به كاراكترى كه بازى كرده دارين؟ همين كه انقدر از دستش داريد حرص مى خوريد نشون دهنده اينه كه اين پسر چقدر خوب نقشش رو بازى كرده. اگه به شيوه اين دوستان نقش رو با بازيگرش يكى بدونيم همه كسانى كه در تاريخ نقش منفى بازى كردن بازيگراى مزخرفى بودن چون در بيننده ايجاد نفرت و انزجار كردن. از نظر من اين پسربچه بهترين و طبيعى ترين بازيگر سرياله.
  • بی نام US ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    21 4
    به شخصه چند بچه را در بین فامیل یا فرزندان دوستانم می شناسم که کارهایی شبیه کاراکتر عرشیا از خود نشان می دهند و واقعا اطرافیان را آزار می دهند اما بیشتر به خاطر رودربایستی با پدر و مادر بچه یا حتی علاقه به شیرین زبانی کودک این رفتارها نادیده گرفته می شود و پدر و مادر هم متوجه نیستند. خوشحالم که چنین کاراکتری در این سریال گنجانده شده شاید پدر و مادرها به خود بیایند و زشتی رفتار فرزندان دلبندشان را درک کنند.
  • ehsan A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    22 2
    پسرعموی من دقیقا همین کارارو میکنه و همین قدر بی ادب و خبرچین وفضوله و یه خانواده از دستش عصبین مادرشم دقیقا چنین فضایی داره من واقعا حس کردم این خونوادرو،خیلی بده همچنی بچه ای
  • ترمه IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    10 5
    خوبه
  • سارا A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    8 9
    ممکنه از این نوع بچه ها زیاد داشته باشیم ولی این دلیل نمیشه در یک رسانه جمعی که مخاطبین زیادی داره وطبیعتا تاثیر پذیری زیاد رفتار این بچهای پر رو را نشون بدیم و متاسفانه تنها مادرش اونو تائید نمیکنه همه بازیگران بنوعی با این بچه فضول و بی تربیت البته در سریال راه میان و هیچ گونه برخوردی باهاش نمیشه واینه که بد اموزی داره
  • مریم A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    3 6
    از همه جهات فیلم بسیار بسیار ضعیفیه، اگر رفتاری زشت باشه و ما بخوایم جلوشو بگیریم راهش این نیست که اون رفتار زشت رو به همه نشون بدیم، این راهش نیست..
  • رويا IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 1
    اين فيلم به نظر من از همه ي فيلما بهتر لتفا اين فيلمو ١٠٠قسمت كنيد ممنون ازكرگردان خوبشون افرين كه كساني كه عرفان روبزرگ كردن لتفاعرفان جواب بده
  • ازاد IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    7 1
    من به خاطرعرشیا به این فیلم نگاه میکنم
  • خسته A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    4 1
    سلام اصلا هم اینطور نیست بیشتر مردم به خاطر عرشیا فیلم رو میبینندودر جواب پیام شماره هشت باید بگم که فیلم برنامه کودک نیست که بچه 3ساله بیاد اونو ببینه بعدالان مث
  • بی نام A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    8 2
    عالی عرشیا عاااااااااااااالی
  • کوثر IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    2 0
    عرشیا عالی بودی.مخصوصا قسمت های پایانی.موفق باشی.من یه پسر دایی دارم دقیقا هم سن تو و هم شکل تو.هرکس میبینه میگه عرشیاستهمه رفتاراشم مثل تو است.مثل تو باهوش و با مزه.
  • الی جون SK ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    3 0
    اقا عرفان عالی بازی کردی عااااااااالی
  • آتاناز A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
    0 0
    عرفان عالی بازی میکنی عزیزم من فقط به عشق تو این سریالو نگاه میکنم: