کارگردان فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» با اشاره به اینکه مسئولان صداوسیما از فیلم او حمایت نمی‌کنند، دلیل مطرح شده از سوی مسئولان را زیادی شیک بودن شخصیت‌ها برشمرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «در دنیای تو ساعت چند است» ساخته صفی یزدانیان از چهارشنبه گذشته 23 اردیبهشت ماه به نمایش عمومی درآمده است و به گفته علی مصفا تهیه‌کننده این فیلم تاکنون واکنش‌های اطراف فیلم مثبت بوده‌‌اند.

مصفا در گفت‌و‌گویی با «ایسنا»گفت: »«خوشبختانه تاکنون هیچ بازخورد منفی نداشتم و این برای خود من بی‌سابقه است و تا به حال تا این حد بازخورد مثبت را از هیچ کار دیگری دریافت نکرده‌ام.»

یزدانیان با اظهار تأسف از حمایت نکردن تلویزیون برای پخش تیزر این فیلم با بیان اینکه بسیار ناراحت و معترض است، اظهار کرد: «اما این ناراحتی و اعتراض من فایده‌ای ندارد. می‌گویند شخصیت‌های فیلم خیلی شیک هستند. اگر این‌گونه هم باشد، چه ایرادی دارد؟ به هر حال این افراد متعلق به جامعه هستند و اگر غیر از این هم باشد، می‌گویند سیاه است.»

فردین صاحب‌الزمانی تدوینگر فیلم هم با بیان اینکه هر چه فکر می‌کنم برای تبلیغات تلویزیونی معادله را نمی‌فهمم، گفت: «صداوسیما از سینما حمایت نمی‌کند و وزارت ارشاد که قرار است از سینما حمایت کند، از سیما حمایت می‌کند و قانونی درست کرده است که نمی‌توان فیلم را در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ کرد. در حالی که هر جور فکر می‌کنیم این موضوع به نفع سینمای ایران است.»

او افزود: «یک چیز نانوشته‌ای داریم که باید شبکه‌های خارج از ایران را نادیده بگیریم و وانمود کنیم کسی آن‌ها را نمی‌بیند. در صورتی که پخش تیزر از این شبکه‌ها به نفع سینما است. وزارت ارشاد باید با تلویزیون برای پخش تیزرها مذاکره کند تا مثل کالای تجاری با آن برخورد نکنند.»

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    36 3
    من این فیلمو تو پردیس کوروش دیدم . واقعاً حال آدمو خوب می کرد
  • امير IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 0
    با احترام فراوان و عرض خسته نباشيد به جناب صفي يزدانيان و همه عوامل توليد اين فيلم . هفته قبل فيلم رو در پرديس ملت ديدم . شايد روزهاي اول اكران بود اما سالن پر نبود و شخصا فيلم و نوع تدوين آن با ذائقه بنده متناسب نبود و اتفاقات و دلايل اين اتفاقات رو درك نكردم اما بازيها و به خصوص موسيقي فيلم به شدت عالي بود .البته خيلي ها هم قطعا فيلم رو دوست دارند . من شخصا بين فيلمهايي كه هفته قبل ديدم اول از همه "من ديگو مارادونا هستم" رو پسنديدم و بعد "رخ ديوانه" . در مورد فيلم ايران برگر هم بايد بگم با سر و صداي زياد سالن تونستم آخراش يك خواب راحت تو سالن داشته باشم .