کولیوند نماینده کرج :گردنم را هم بزنند زیر بار نمی روم /تخلفی در شورای شهر کرج نداریم

این روزها در محافل مختلف شهر کرج در خصوص انتخابات شورای شهر چهارم حرفهای ضد و نقیضی به گوش می رسد که این چالش بزرگ به اوج خود رسیده است.

 

اسماعیل حیدرپور- مهدی لاهوتی خبرآنلاین -البرز:این بحث مهم در مجلس شورای اسلامی نیز بین کمیسیون اصل 90 و شورای مرکزی انتخابات مجلس به اوج خود رسیده است.در حالیکه طی هفته گذشته دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس به صراحت از تخلف انتخابات شورای شهر کرج و آلونی گفته بود،نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی این مسئله را تکذیب کرده و مدعی شدند که هیچ تخلفی در انتخابات شورای شهر کرج صورت نگرفته است.

شکایت یکی از کاندیدهایی که به شورای شهر راه نیافته ،به جایی رسیده که دبیر کمیسیون اصل 90 به صراحت از تخلف و برخورد با خاطیان انتخابات شورای شهر کرج می گوید،اما نمایندگان شهر،اکبریان و کولیوند با تشکیل نشست خبری اضطراری به دفاع از عملکرد مسئولان انتخابات شورای شهر و خود که از ناظرین شورای مرکزی بر انتخابات بودند،می گویند.چکیدهای از ماحصل حرف های این دو نماینده کرجی در مجلس شورای اسلامی را در ذیل می خوانید.

محمد جواد کولیوند : تخلفی در انتخابات شورای کرج نداشتیم

* روند انتخابات قانونی و به تایید هیات نظارت استان و هیات نظارت کشوری رسیده وهیچگونه مورد خلافی تایید در این زمینه نشده است.

*از 1239 شهر کشور،کرج 0تنها شهری است که سایت مستقل نظارتی مستقل در این زمینه داشته است.

*یکی از شاکیان این انتخابات علی منصوری است که در ابتدا درخواست شمارش مجدد آرا از 6 صندوق انتخاباتی را داشت که به نتیجه نرسید.وی مجدد شکایت کرده که در صندوق های شماره 279 ،335،262 و 323 آرای وی تجمیع نشده است که به ترتیب در صندوق ذکر شده به ترتیب 138،76،209 و 348 رای بوده است و حرف من این است که تمام این رای های ذکر شده در تجمیع آرای شخص نام برده قرار گرفته است.

*آمادگی خود را مبنی بر در اختیار گذاشتن تمامی اسناد مرتبط با این قضیه اعلام می کنم.

* توانمندی بانوان در اجرای امور غیر قابل انکار است ،اما تعدادی از پست های مدیریتی برای بانوان مناسب نیست و این دلیل کم بودن حضور آنها در مقام های مهم مدیریتی شهر است.

*دلیل قطع بیمه خبرنگاران و انجام اقدامات لازم در این مورد را از همین فردا در مجلس پیگیری خواهم کرد.

*وجود چهار زندان در کرج و مشکلات انها پیگیری می شود،زیرا به عنووان مثال زندان کچویی به طور کلی از حالت زندان درآمده،اما متاسفانه زندان رجایی شهر یک زندان تخصصی است و به هیچ عنوان نمی توان آن را جابه جا کرد.ولی خوشبختانه در طول این 4 سال ،19 هزار زندانی از شهر کرج خارج شده است.

*حمیدوند معاون سابق سیاسی-انتظامی فرمانداری کرج، در رابطه با تقلب در انتخابات شورای چهارم کرج نظر شخصی خود را اعلام کرده است و صحبت های وی بی پایه و اساس است.

عزیز اکبریان:افضلی حرف هایش را تکذیب کرد!

*اکبریان: با رییس کمیسیون اصل 90 ،افضلی تماس داشته ام و ایشان هر گونه ادعای ابطال انتخابات شورای چهارم را تکذیب کرده است.

* قضیه اینکه چرا برخی مدیران از رانت مدیریتی خود برای ساخت و سازهای غیرمجاز استفاده کرده و اسامی آنها منتشر نمی شود را به طور جد پیگیری می کنیم،اما اسامی متخلفان باید توسط مراجع قضایی اعلام شود.

*از سوی افرادی ناشناس سخنانی در خصوص تخلف میراث فرهنگی در پشت باغ سیب و انجام یکسری ساخت و سازها به یکی از خبرگزاری ها گفته شده است که اگر اسنادی در این زمینه موجود است،باید ارایه شده تا قضیه پیگیری شود.

*متاسفانه آمار ایدز در کشور بالا رفته و این آمار به خصوص در زندان ها نگران کننده است و سازمان زندان ها و وزارت بهداشت قصد دارد تفاهم نامه ای در خصوص این موضوع امضاء کرده و این مورد پیگیری شود.

* عملکرد مدیریت شهری کرج را مثبت ارزیابی کرده و خواستار این می باشم که شهرداری ها ،پروژه های بسیار بزرگ انجام داده،حتی اگر بدهکار شوند.

*حل مشکل بیکاری در استان همیشه جزو مطالبات همیشگی است ؛چرا که یک معضل فراگیر در شهرمی باشد و بیشتر مراجعه کنندگان به دفاتر ما شکایاتی در مورد بیکاری مطرح می کنند.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    2 0
    هر دم ازین باغ بری میرسد