۰ نفر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

اولین جلسه رسیدگی به اتهام عامل اصلی آدم ربایی دزفول، توسط دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد قهرمانی گفت: به دنبال آدم ربایی آذرماه سال گذشته در دزفول و دستگیری دو نفر از متهمان این پرونده، تلاش برای دستگیری عامل اصلی ادامه یافت تا اینکه متهم به هویت الف.م صبح روز یکشنبه 27 اردیبهشت 94 در استان اصفهان دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم دارای سابقه آدم ربایی در شهرستان اندیمشک و متواری بود که با نیابتی که به ماموران نیروی انتظامی شهرستان دزفول داده شد، آنان توانستند با کار اطلاعاتی شبانه روزی محل اختفای متهم را در شهرستان فولاد شهر کشف و وی را دستگیر کنند.

قهرمانی گفت: متهم به ارتکاب جرم آدم ربایی اقرار کرده و انگیزه خود را نیاز مالی عنوان کرده است.

وی اظهار کرد: پرونده به سرعت در حال رسیدگی است و با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای متهمان، ظرف هفته آینده به دادگاه ارسال خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول عنوان کرد: کسانی که قصد ارتکاب جرمی را دارند بدانند که نمی توانند از چنگال عدالت فرار کنند و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با قدرت با آنان برخورد می کنند.

قهرمانی گفت: مردم نیز باید جوانب احتیاط را رعایت کنند و از کسانی که خود را مامور دولت معرفی می کنند، کارت شناسایی معتبر بخواهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در تاریخ دهم آذر 93 ماه  دکتر م.ف توسط آدم ربایان ربوده شده و برای آزادی وی از خانواده اش مقدار 600 سکه طلا مطالبه شد که با همکاری دستگاه قضایی و پلیس، در کمتر از 24 ساعت، دو نفر از متهمان دستگیر شدند و پزشک ربوده شده آزاد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =