مروری بر وبلاگ‌های زنانه در هفته پایانی بهمن‌ماه 87

Mr
مردآلمانی جواب میلم را داده است و نوشته:

Mr. Parastoo

پیش فرض کار فنی در همه جای دنیا، مردانه است.

 من سیندرلا شدم
دیشب خواب عجیبی دیدم خواب دیدم دختر شدم! اونم نه از این بی ریختها ها من سیندرلا بودم. خلاصه کلی داشتم حال می‌کردم و همه چی داشت خوب پیش می‌رفت که یهو وزیر اعظم با کالسکه و سرباز و خدم و حشم اومد دم خونه مون.

واقعا داشتم از خوشحالی از خواب می‌پریدم که ایول همه چی به خوبی و خوشی داره پیش می‌ره که دیدم ای وای وزیر داره به نامادریم میگه: سلطان ترور شده و تنها مدرک به جا مونده از قاتل این لنگه کفشه..دخترانتونو صدا کنید..! - هیچی دیگه از ترس زندان و دادگاه از خواب پریدم و پیش خودم گفتم ظاهرا این داستانها تو خواب هم و حتا مواقعی که دختر شده ام هم منو ول نمی کنه!

اندر اشتغال بانوان
این روزها عده زیادی از خانومها بیرون از منزل کار می‌کنن. هرچند هنوز هم اکثریت مطلق با زنان خانه دارهست ولی آمار زنان شاغل روند رو به رشد داره و زنان علاقه مند ( یا مجبور) به کار بیرون از خانه هر روز تعدادشون زیاد می‌شه. این بین واکنش آقایان به کار همسرانشون هم جالب هست. بعضی ها البته کمی قدیمی تر ها به هیچ عنوان موافق کار کردن زنها نیستند. بعضی ها هم نظرات دیگری دارند.

حالا با توجه به اینکه به هر حال مسائل مالی در ارتباط بین زن و مرد در ازدواج نقش مهمی ایفا می‌کنه یک سوال خیلی جالب که برای من پیش آمده و دوست دارم نظر بقیه را بدونم اینه که به نظر شما به عنوان پیش شرطی برای ازدواج از طرف آقایان این جمله که "نمی‌خوام همسرم کار کنه" گزینه قابل‌تحمل‌تریه یا " همسرم باید حتما کار کنه".

ازدواج مجدد
مدت ها پیش در رادیو برنامه ای پخش می‌شد با موضوع ازدواج مجدد. از چند روانشناس دعوت کرده بودند و درباره مسائل مختلفی که افراد در ازدواج مجدد با آن رو به رو می‌شوند و راهکارهای این مسائل صحبت می‌کردند. که چطور با مرگ همسر سابقشان و یا جدایی از او کنار بیایند، چطور فرزندانشان را برای ازدواج مجدد آماده کنند و ...

بین برنامه مجری از تلفنهای زیادی که به برنامه شده بود گفت:"خیلی از آقایون تماس می گیرن و می گن ما می خوایم ازدواج مجدد داشته باشیم ولی همسرمون نمی ذاره"

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 4204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =