ادواردو فرناندز ده بلاس ، نایب رئیس دوم رئال مادرید دیروز ناخواسته خبر پیوستن بنیتز به رئال را اعلام کرد.

مرجع خبری رئال مادرید نوشت: وی که در دهمین سالگرد تاسیس کانون هواداران رئال در کارابانیا شرکت کرده بود اظهار داشت:"من یک نکته را به شما می گویم. فقط یک نکته. آنچلوتی یک مربی بی نظیر است. از او متشکریم. تا سه روز پیش بهترین مربی دنیا از نظر من بود. همان طور که تا دو سال پیش نسبت به مورینیو این حس را داشتم و از این هفته به رافا بنیتز چنین حسی خواهم داشت."
در این مراسم کلیفورد لویک ، سانچز باریوس ، خوزه خوان ساندوکان و پاکو برنت در طول سخنرانی شرکت داشتند که در مرود آینده بیل یا رفتن آنچلوتی سعی کردند که صحبتنکنند. یکی از حاضران خطاب به ده بلاس گفت :" بهترین مربی را اخراج کردید" که نایب رئیس رئال پاسخ داد :" مربی بی نظیری وبد ، یک شوالیه که احترام زیادی برایش قائل هستیم و همه مادریدیسموها چنین حسی نسبت به او دارند .." که همان شخص حرفش را قطع کرد و گفت:" بله اما اخراجش کردید!" اما مدیر کانون هواداری سعی کرد که جو را آرام کند تا نایب رئیس رئال از این مخمصه نجات یابد.
اما انتقادات از ده بلاس ادامه داشت. یکی دیگر از اعضای کانون هواداری گفت :" پس چرا بیل را اخراج نمی کنید" که همکار و دوست نزدیک پرز گفت :" بیل بازیکن فوق العاده ایست. افتخار می کنیم که او در این تیم حضور دارد و بخشی از ترکیب رئال است. برخی که انگار بیش از حد رئالی هستند از خودمان انتقاد می کنند. غریبه ها را در برنابئو تشویق می کنیم و بازیکنانی که هو شده اند از تیم ما جدا می شوند و به ما گل می زنند تا حذفمان کنند. آنها را در تیم بعدیشان تشویق می کنیم. من عادت دارم که بازیکنان تیم خودم را تشویق کنم. آنهایی که پیراهن سفید رئال مادرید را به تن می کنند."
ده بلاس صدایش را همین طور بالاتر می برد:" انتقادات وجود دارند و این باشگاه را قوی تر می کنند اما چنین انتقاداتی باید به صورت خصوصی انجام شوند که بهترین مکان برای ان اجلاس قانونگذاران است. بحث در مورد این مسائل در یک جشن برای من کمی بی فکرانه است.در هر صورت به عنوان مدیر رئال می گویم که گاهی باید تصمیمات مشکلی گرفت که برخی را ناراحت می کند. وقتی آنچلوتی آمد در نظرسنجی میان هواداران فقط 7 درصد رای داشت درست مثل حالای بنیتز. کارلو حالا خیلی محبوب تر از زمانی است که به تیم آمد. اما ما تصمیم ها ر امی گیریم و سعی می کنیم تصمیماتی را بگیریم که از نظر ما برای باشگاه بهترین است . تصمیمات را نه به خاطر دشمنانمان می گیریم ، نه به خاطر این که تشویق شویم ، نه به خاطر اتلتیکویی ها و نه به خاطر شاد کردن راسنه ها. ما به تصمیماتمان باور داریم و برایشان جان می دهیم."
وی افزود :" به خاطر بالا رفتن صدایم عذرخواهی می کنم اما وقتی از یک عشق و علاقه دفاع می کنی باید جدیت بالایی داشته باشی و من از چیزهایی که می گویم دفاع می کنم. امیوار و با انگیزه هستم تا ببینم چطور 30 بازیکن فوق العاده آماده خدمت به یک مربی بزرگ هستند."
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =