سعید معروف، عبدالرضا علیزاده و میلاد عبادی پور پس از دومین ناکامی تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا در خصوص دلایل این دو شکست اظهارنظر کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه پس از دو شکست 3 بر 1 ایران برابر آمریکا گفت: ملی پوشان آمریکا امروز خیلی خوب بازی کردند و باید از آنها درس بگیریم.

معروف افزود: چیز زیادی برای گفتن ندارم و این بدترین بازی من در این چند سال اخیر بود.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: سطح والیبال آمریکا بسیار بالا و حرفه ای است. باید از بازی امروز آمریکا درس بگیریم و در بازی های آتی لیگ جهانی از تجربه این دو مسابقه استفاده کنیم.

معروف در پاسخ به این سوال که تیم ایران چگونه در ست سوم ایران به بازی برگشت؟ راز ست سوم چیست؟ گفت: وقتی حریف در دو ست اول و دوم به آسانی پیروز می شود، بازیکنانش فکر می کنند که همه چیز به پایان رسیده است و از تمام قدرتشان در ست سوم استفاده نمی کنند.

وی تاکید کرد: در مجموع فکر می کنم تیم ایران خوب بازی نکرد بلکه این آمریکا بود که خیلی خوب بازی کرد.

معروف در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه بازی دیروز شما بهتر از دیدار امروز بود. اصولاً باید بازیکنان از خطاهای بازی گذشته خود یاد بگیرند و بهتر شوند؟ چرا این طور نبود؟ گفت: ما دیروز دو جلسه داشتیم و سعی کردیم اشتباهاتمان را آنالیز کنیم. اما وقتی می دیدیم که در هر ست آمریکا چند امتیاز آغازین را از ما پیشی می گیرد، تمرکز خود را از دست می دادیم و کار چندانی از دستمان بر نیامد.

** عبدالرضا علیزاده: ایران همیشگی نبودیم

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دو مسابقه برابر آمریکا ایران همیشگی نبودیم.

وی افزود: سال گذشته نیز در لیگ جهانی شروع خوبی نداشتیم اما امسال انتظار می رفت که بهتر باشیم که متاسفانه اینگونه نبود.

وی با بیان اینکه عملکرد تیم به گونه ای بود که همه بازیکنان ناراحت هستند زیرا در شان والیبال ایران بازی نکردیم گفت: عوامل مختلفی دست به دست هم داد تا این نتایج به دست آید.

لیبروی تیم ملی والیبال تاکید کرد: دو عامل نقش بیشتری در این نتایج داشت که نخست سرویس های موجی ایران مانند قبل نبود و نتوانست دریافت آمریکا را با مشکل روبه رو کند.

وی گفت: از سوی دیگر دریافت ایران نیز زیاد خوب نبود و توپ ها به خوبی به پاسور نمی رسید تا حمله مناسب از سوی ایران شکل بگیرد .

علیزاده در پایان گفت: امیدوارم در ادامه رقابت ها عملکرد بازیکنان به روال سابق برگردد و بتوانیم مردم ایران را با نتایج خوب شاد کنیم.

** میلاد عبادی پور: آمریکا از اشتباهات بازیکنان ایران بهترین استفاده را برد

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: در دو مسابقه برابر آمریکا اشتباهاتی داشتیم که تیم حریف بهترین استفاده را از آنان برد.

وی افزود: دو تیم ایران و آمریکا نیاز به پیروزی در این مسابقات داشتند و ایران نیز برای شکست حریف به میدان آمد اما نشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه تیم ایران نتوانست خوب ظاهر شود گفت: تیم ملی والیبال سال گذشته نبودیم. بازی نخست مشکلات خود را دارد اما بازیکنان هم اشتباهاتی داشتند.

ملی پوش والیبال کشورمان افزود: نمی توانم بگویم توانایی سال گذشته را نداریم، اما انتظار بیشتری از تیم در این مسابقات وجود داشت که برآورده نشد.

عبادی پور با بیان اینکه مشکل تیم ایران در مسابقه با آمریکا به یک یا دو بازیکن برنمی گردد گفت: به عنوان مثال اگر من در مسابقه مشکل داشته باشم، دیگران جبران می کنند. اما همه بازیکنان در این دو دیدار در حد و اندازه خود نبودند.

وی افزود: به نوعی در مسابقه با آمریکا غافلگیر شدیم. قدر موقعیت خود را ندانستیم و امتیازات حساس را از دست دادیم و در عوض بازیکنان آمریکا از آن بهره لازم را بردند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال در پایان گفت: اگر در مسابقات بعدی سرویس و دریافت خود را بهتر کنیم، می توانیم امتیازات لازم را به دست آوریم.

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ جهانی والیبال دو دیدار با آمریکا برگزار کرد که در هر دو مسابقه 3 بر 1 مغلوب مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.

ملی پوشان کشورمان در هفته دوم لیگ جهانی در دو مسابقه به مصاف لهستان قهرمان سال 2014 جهان می روند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =