رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال می گوید کارلوس کروش اصلا به جلسه هم اندیشی مربیان دعوت نشده بود.

داریوش سعیدی/به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احسانی همچنین توضیح می دهد این مربی از بالا به مربیان ایرانی نگاه نمی کند و به زودی هم یک کلاس آموزشی برای مربیان ایرانی خواهد داشت.

آقای احسانی گویا قرار است روی نیمکت تیم امید تغییراتی داشته باشید.
من از هیچ چیز خبری ندارم. ما جلسه ای را اخیرا داشتیم که در این جلسه قراری بر تغییرات روی نیمکت تیم امید نشد.

عملکرد آقای خاکپور در تیم امید قابل دفاع بوده است؟
به نظر من عملکرد ایشان بد نبود و به نظرم باید در مرحله بعد هم کنار تیم ملی باشد.

ولی در مرحله اول ما تنها یک رقیب مهم به نام عربستان داشتیم که در تهران به این تیم باختیم.
ببیند آقای خاکپور مربی تحصیلکرده ای است. پس از بازگشت تیم امید از اینچئون شرایط یک مقدار سخت شد. سن یکسری بازکنان به المپیک ریو نمی خورد به همین دلیل تغییرات زیادی در تیم شد. از سویی تیم زیاد در اختیارشان نبود. نمی توان در 4 ماه و نیم درباره عملکرد یک مربی قضاوت کرد. باید به این کار بیشتر فرصت داد.

کادر فنی تیم ملی بزرگسالان غیر مستقیم گلایه هایی داشته اند که مثلا چرا شما به مدرک علی کریمی اینقدر پیله کردید و هر روز می گفتید نمی تواند روی نیمکت ایران بنشیند، اما یک بار هم نگفتید مدرک آقای خاکپور برای نشستن روی نیمکت امید مشکل دارد؟ آنها معتقدند شما با کروش مشکل دارید.
کسی که بخواهد روی نیمکت بنشیند باید مدرک داشته باشد. آقای خاکپور هم مدرک مربیگری A آمریکا را دارند. یک بار خودتان تشریف بیاورید کمیته آموزش من این مدرک را در اختیار شما قرار دهم. من نمی دانم کریمی یا یکی مثل نکونام که قرار است به تیم ملی بیاید، مدرکی دارند یا نه. ولی این دو عزیز از اسطوره های فوتبال ما هستند. افتخار فوتبال کشور به حساب می آیند و سرمایه های ما هستند. خیلی خوب است که آنها بیایند و روی نیمکت بنشینند. بنده هیچ مشکلی با کروش و تیم بزرگسالان ندارم. آنها مورد احترام جامعه فوتبال هستند. من فقط گفتم نیاز است که این عزیزان مدرک داشته باشند.

آیا از نظر AFC مشکل است که مدرک نداشته باشند یا از طرف شماست؟
از نظر ما مشکلی ندارد، کنفدراسیون نامه زده که مربیان باید مدرک داشته باشند. مثلا ما مدرک آقای خاکپور را برای کنفدراسیون فرستادیم و گفتیم این همان مدرک آقای قطبی است. حالا منتظریم تا به ما جواب بدهند. هنوز جوابی به دست ما نرسیده است.

آقای پیروانی در مصاحبه ای گفتند که شما کروش را برای مراسم هم اندیشی مربیان دعوت نکردید. درست است؟
اولا من به نظر پیروانی احترام می گذارم. ولی خودتان می دانید که آقای کروش در آن تاریخ اصلا اییران نبود. وقتی کسی در ایران نیست چرا او را دعوت کنیم؟ من قبل از مراسم به آقای کفاشیان گفتم کروش می آید که ایشان گفتند بعید است.

پس او دعوت نشده بود؟
نه اصلا کروش را دعوت نکردیم.

بعضی از مربیان اعتقاد دارند کروش از بالا به مربیان ایرانی نگاه می کند و مثلا به جلسه هم اندیشی با مربیان ایرانی نمی رود چون آنها را قبول ندارد.
نه، به نظرم باید حقیقت را به مردم بگوئیم. ما یک جلسه همایشی در زمان ورود بلاتر به ایران در صدا و سیما داشتیم که 600 مربی حضور داشتند. کروش هم اتفاقا آمد و پیش من نشسته بود. من خواهش کردم که بلند شود و حرف بزند که اتفاقا این کار را کرد. نزدیک به یک ساعت حرف زد. اتفاقا هفته پیش هم پیش من آمد و گفتم می خواهم یک دوره کلاس آموزشی برای شما و دن گاسپار بگذارم که گفت در وقت آزاد بگذارید، مشکلی برای حضور نداریم. واقعا حرف هایی که مطرح می شود درست نیست.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    1 2
    بجای پرداخت صدو پنجاه میلیارد تومان به کیروش .با پرداخت یک میلیارد به مربیان جوان وطنی مثل گل محمدی یا منصوریان خیلی راحت جزایر گوام یا بوسنی را می بریم
  • ا A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    ال