محمد جواد معنوی نژاد کاپیتان سابق تیم جوانان ، امسال با لیگ جهانی ،بازی در تیم ملی را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او که از تازه واردهای تیم ملی والیبال است و جوان ترین بازیکن در بازی با امریکا هم به زمین رفت. دریافت کننده تیم ملی والیبال معتقد است با دو شکست لیگ جهانی برای ایران تمام نشده است:« مردم در این چند سال به خاطر درخشش والیبال توقعشان بالا رفته است و حالا با دو شکست تیم ملی از امریکا نگران شده اند اما با دو شکست یا دو پیروزی تکلیف تیم ها در لیگ جهانی مشخص نمی شود. بازیکنان همه تلاش خود را برای نتیجه خوب بکار می برند تا مردم هم خوشحال شوند.»
جوانترین بازیکن ایران از سختی مسابقه فرداشب تیم ملی مقابل لهستان می گوید:« فردا شب، شب سختی داریم. با اینکه چند بازیکن با تجربه از تیم لهستان جدا شده اند، اما باز هم این تیم قدرتمند است. ما فردا شب مسابقه خیلی سختی داریم اما برای پیروزی بازی می کنیم. ما دیروز به رغم خستگی سفر طولانی از آمریکا تمرین شادابی داشتیم. همه بچه ها انگیزه زیادی برای به گرفتن امتیاز از لهستان دارند، هر چند بازی در خانه لهستان است و با قهرمان جهان . با این حال همه فکر و ذکر ما برای نتیجه خوب است.»
ملی پوش والیبال ایران از فراموشی باخت به آمریکا می گوید: «من که جوان هستم وتجربه زیادی ندارم، اما بازیکنان با تجربه کمک می کنند تا این موضوع را فراموش کنیم و با ریکاوری مناسب روی بازی با لهستان تمرکز کنیم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ... IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    5 15
    فک کنم کواچ ریسک کرده که بازیکن جدید اورده و تو تاکتیک بازی میخواد تغییر ایجاد کنه... ما تو این بازی های به این مهمی دربرابر قدرت های جهانی والیبال بیشتر به بازیکنایی نیاز داریم که تجربه ی بازی با این تیم هارو داشتن... امیدوارم باعث پیروزی بشه ...