فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 248 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات های پلیس این استان در هفته گذشته خبر داد

فرمانده انتظامي استان مركزي از كشف 248 كيلوگرم مواد مخدر در عمليات هاي پليس اين استان در هفته گذشته خبر داد.
به گزارش خبرآنلاین سردار "عزيزاله ملكي" در اين باره به خبرنگاران گفت:‌ طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد با قاچاقچيان از اولويت هاي مهم در برنامه ريزي پليس استان است كه در روزهاي اخير نيز عمليات هاي پليس با جديت در اين حوزه دنبال شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي به كشف 106 كيلوگرم ماده مخدر ترياك در عمليات چند روز گذشته پليس در شهرستان دليجان اشاره كرد و افزود: در يكي از اين عمليات ها، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دليجان موفق شدند از سه برادر قاچاقچي 50 كيلوگرم ترياك كشف كنند.
سردار ملكي به عمليات هاي ديگر پليس در اين شهرستان اشاره كرد و گفت: در عملياتي ديگر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دليجان ، از زن و شوهري كه با يك دستگاه خودروي سواري مواد مخدر جابجا مي كردند، 31 كيلوگرم ترياك كشف كردند.
وي ادامه داد: 25 كيلوگرم ترياك در عمليات ديگر در اين شهرستان و در بازرسي از يك دستگاه خودروي كاميون كشف شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به عمليات هاي كه منجر به كشف 82 كيلوگرم حشيش از قاچاقچيان شد، اشاره كرد وگفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه در عملياتي مشترك با پليس مبارزه با مواد مخدر استان از فعاليت باندي در تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي مطلع شدند و بررسي موضوع به صورت ويژه در برنامه ريزي پليس قرار گرفت.
وي افزود: با رصد و كنترل هاي نامحسوس، سرانجام زماني كه قاچاقچيان قصد داشتند محموله ماده مخدر را به شهرستان ساوه وارد كنند، شناسايي و فعاليت آنان تحت مراقبت تيم هاي انتظامي قرار گرفت.
سردار ملكي ادامه داد: مراقبت نامحسوس ماموران انتظامي ادامه يافت و زماني كه قاچاقچيان با يك دستگاه خودروي كاميون كشنده مواد مخدر را جابجا مي كردند ، حين فروش و جابجايي مواد مخدر به يك دستگاه خودروي سواري تحت محاصره پليس قرار گرفتند.
فرمانده انتظامي استان مركزي خاطر نشان كرد:‌ در اين عمليات چهار قاچاقچي دستگير شدند و 52 كيلوگرم ماده مخدر حشيش از خودروي كاميون و 30 كيلوگرم نيز از خودروي سواري كشف شد.
اين مقام ارشد انتظامي به عمليات مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر استان با پليس در شهرستان هاي خمين و گلپايگان نيز اشاره كرد و اظهار داشت: در اين عمليات ها كه ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان از جابجايي يك محموله مواد مخدر توسط يك قاچاقچي مواد مخدر مطلع شدند و با برنامه ريزي و هماهنگي با پليس شهرستان خمين و گلپايگان موفق شدند ، 60 كيلوگرم ترياك را از يك قاچاقچي مواد مخدر كشف كنند.
فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به كشف بيش از يك تن و 200 كيلوگرم انواع مواد مخدر از ابتداي سال در اين استان بر برخورد قاطع پليس با قاچاقچيان ، توزيع كنندگان و خرده فروشان مواد مخدر تاكيد كرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =