بدون کوچکترین اغماض، با فساد در هر جایگاهی برخورد می کنیم

جلسه شورای قضایی استان البرز با حضور فاضلیان؛ رئیس کل دادگستری استان البرز و سایر روسای ادارات تابعه قوه قضاییه در استان البرز در دفتر اداره کل بازرسی استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، رییس کل دادگستری استان البرز گفت: یک مسیر بسیار سخت و پرفراز و نشیب مقابل دیدگان همه ی ما ترسیم شده است و تنها چیزی که به ما اطمینان خاطر و قوت قلب می دهد عنایت و نصرت الهی است هر چقدر سختی و مشکلات کار بیشتر باشد ثواب آن کار هم بیشتر خواهد بود.

فاضلیان در بخش دیگر سخنان خود به اهمیت جایگاه شورای قضایی اشاره کرد و گفت: شورای قضایی استان نقش و جایگاه پراهمیتی در پیشرفت، توسعه و حل و فصل مشکلات مردم دارد.
وی گفت: ضمن آنکه دستگاههای عضو شورای قضایی از تاثیرگذارترین و مهم ترین دستگاههای حاکمیتی هستند که در بخش های مختلف خصوصاً در حوزه امنیتی و در حل و فصل مشکلات اجتماعی مردم بسیار بسیار نقش آفرینی می کنند. باید با استمداد از ظرفیت رسانه، نقش و اهمیت دستگاهها در اذهان عموم و زندگی مردم تبیین شود شورا نیز باید درون خود یک بازنگری داشته باشد تا با انجام کارهای زیربنایی و پایدار منشاء بسیاری از خدمات برای ما باشد.
فاضلیان گفت: شورای قضایی استان برای بیشتر فعال شدن باید چند کارگروه داشته باشد. وجود کارگروه پژوهشی بسیار لازم است همچنین؛ کارگروه مبارزه با مفاسد اقتصادی موجب کارآمدی هرچه بهتر خواهد شد.
فاضلیان در ادامه افزود: به کارگیری نیروهای ورزیده و توانمند در این کارگروه ها موجب قوی تر شدن آن می شود که با انجام آسیب شناسی و کسب اطلاعات درست موجب اتخاذ تصمیمات صحیح و اصولی می شود ضمن آنکه کارگروه ها غیر از حوزه نظری در حوزه عملی هم ایده ها و برنامه هایشان را به طور کامل ارایه دهند.
رئیس کل دادگستری استان البرز اظهار داشت: در مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی که از دغدغه های مقام معظم رهبری و مطالبات اساسی مردم است بدون کوچکترین چشم داشت و اغماضی و با قدرت و قاطعیت و اقتدار با هر کس در هر جایگاه و هر مقامی که باشد برخورد خواهیم کرد ما وامدار کسی نیستیم که دستانمان بسته شود. تلاش ما در مجموعه دادگستری و اعضای شورای قضایی باید به این نحو باشد. نیازمندی هایمان به برخی دستگاهها موجب نخواهد شد تا منافع عمومی را فدا کنیم با اطمینان خاطر می گویم ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم و وامدار کسی هم نخواهیم شد هر جا که لازم باشد اگر تخلفی صورت بگیرد برخورد خواهیم کرد وهیچگونه اغماض هم نخواهیم کرد. اساس و وظیفه تکلیف شرعی و قانونی داریم لذا مشکلات و کمبودها و تنگناها در برخورد ما تاثیر نخواهد داشت.
وی در ادامه سخنان خود به انجام کارهای ارزشمند صورت گرفته اشاره کرد و گفت: الحمدالله دادستان محترم بسیار فعال و با جدیت فراوان در این عرصه کار می کنند. خدمات بسیار ارزشمندی انجام داده اند جا دارد که از ایشان و همکاران محترمشان در دادسرای مرکز استان تشکر کنم. در جریان فعالیت ها قرار گرفتم و این را به فال نیک می گیریم که نیروهای معتقد با تمام وجود تلاش می کنند. بازرسی استان نیز علی رغم مشکلات و کمبودها بسیار موفق عمل کرده است. در مجموعه­ی دادگستری بهترین و کارآمدترین نیروها را داریم که در کل کشور کم نظیر هستند.
رئیس کل دادگستری استان البرز در پایان سخنان خویش ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) گفت: ما هویت عزت، شرف و هرآنچه که داریم از برکت حضرت امام (ره) است. انقلاب بزرگ با رهبری ایشان محقق شد باید با همه توان از آن امام عزیز تجلیل کرد خصوصاً نسل جدید که از فضای اوایل انقلاب فاصله دارند و آن را لمس نکرده اند. نقش رهبری پیامبرگونه حضرت امام برای آنها بیان شود و بدانند که انقلاب اسلامی چه خطرات بسیار بزرگی را با رهبری آن پیر فرزانه پشت سرگذاشت و امروز هم که پرچمدار این نظام شخصیت بی نظیر، عالم فرزانه، مدیر و مدبر مقام معظم رهبری هستند و خیال ما آسوده است که راه امام با قوت و قدرت ادامه پیدا می کند ان شاء اله خدابه ما توفیق دهد که تابع ولایت باشیم تا آنچه که وظیفه داریم به عنوان سربازان ولایت به بهترین نحو انجام دهیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =