رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ایران فاسد نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان در پایان مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال گفت: در مجمع راجع به همه ابهامات صحبت کردیم و همه چیز حل شد. فدراسیون گزارش مالی اش را به مجمع داد و ایراد خاصی هم در آن نبود. همه اعضا از این گزارش خوششان آمد. البته این گزارش مالی تصویب نشده و قرار است در مجمع بعدی درمورد آن تصمیم گیری شود. اعضای مجمع به فدراسیون ماموریت دادند که پیگیر قضیه حق پخش باشند.
او درمورد اینکه طبق گفته وزیر ورزش حق پخش غیر قانونی است یا نه؟ گفت: سال هاست همه جای دنیا صدا و سیما پولی را بابت پخش مسابقات به برگزار کننده بازی ها پرداخت می کند. همه جای دنیا این کار به صورت قانونی انجام می شود و ما هم نمی خواهیم که خلاف قانون اساسی کاری انجام شود. حق پخشی که ما می خواهیم بابت درآمدهای صدا و سیما از تبلیغات و درآمدهایی است که از پخش مسابقات لیگ به دست می آورد.
کفاشیان درباره ماجرای فساد در فوتبال گفت: وقتی بحث سفرهای من مطرح شد نگران شدم و گذرنامه ام را نگاه کردم. ورود و خروج من از کشور 40 بار بوده که همه آن ها سفرهای کاری بوده. درخصوص نایب رئیسی ام در کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور بودم سفرهای متعددی داشته باشم و همه این سفرها با مجوز سازمان برون مرزی بوده است. به نظرم فساد در فوتبال ایران وجود ندارد. هیچ کسی نتوانسته مدرک بیاورد که فساد در فوتبال ایران وجود دارد. تخلف دیده شده اما فساد ثابت نشده است. تا کنون 60 - 70 گزارش فساد به فدراسیون ارسال شده اما مدرکی که این گزارش ها را ثابت کند وجود ندارد. ضمنا اگر در یک شهر تخلفی انجام شود چه ربطی به فدراسیون دارد؟
کفاشیان درباره اینکه آیا در انتخابات بعدی فدراسیون باید مجوز داشته باشد گفت: من در این 8 سال بدون نیاز به مجوز در انتخابات شرکت کردم و در دور بعدی هم نیازی به مجوز نیست.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    17 1
    ههههههههههههه
  • بی نام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    23 7
    بنده به عنوان یه شهروند نمونه با کلی تحصیلات و شاگرد دم و دستگاه 40تا مسافرت استانی نداشتم تازه الکی ام نمیخندم
  • ميثم A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    23 7
    اين يارو ديگه همه چيو علني كرده رفته جز بخور بخور هاي گنده فيفا جا باز كرده از رو هم نميره بندازينش بيرون بابا فوتبال ما محروم شه بهتر از اين كه اين يارو صاحبش باشه
  • جو بین دان IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    30 4
    کلا" فدراسیون اصفهان نام دارد نه فدراسیون ایران . همه ابهامات صحبت کردیم و همه چیز حل شد همه اعضا از این گزارش خوششان آمد آیا در انتخابات بعدی فدراسیون باید مجوز داشته باشد گفت: من در این 8 سال بدون نیاز به مجوز در انتخابات شرکت کردم. کلا" دوره همی برای خوتون در تهران استان اصفهان درست کردید.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    25 3
    آقای کفاشیان شما با دیوی نسبتی ندارید ؟؟؟
  • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    26 4
    بقیه توی پاسپورت های قبلی قدیمی است. برو انها رو هم بشمار
  • بی نام NL ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    28 3
    از رفیق فابریک بن همام و سب بلاتر انتظاری بیش از این نمی رود
  • عباس IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    11 4
    خیلی کمه واقعا. منم یه جوونم. نهایتا ده بار از استان خردم خارج شدم. آخه واسه کارم که نمی ری.