محک سازمانی است که از انگیزة والای خدمت به همنوع سرچشمه گرفته و توجه خود را معطوف حوزه‌های امور خیریه و درمان و تحقیقات کودکان سرطانی در سطح ملی و بین‌المللی نموده است که در همین راستا توسط شرکت‌های بزرگ پشتیبانی می‌شود.

این مؤسسه هرساله بازارچه هاي خیریه‌ای با هدف کمک به کودکان سرطانی برای پشتیبانان خود برگزار می‌کند.
در این بازارچه ها برندهای مختلفی شرکت كرده و محصولات خود را به فروش می‌رسانند و مردم خیرخواه که فقط به قصد کمک حضور پيدا كرده اند اين محصولات را با قیمت‌های «همت عالی» خریداری می‌کنند.
کلیه درآمد فروش این محصولات به حساب محک، برای تحقیقات، نگهداری و درمان کودکان سرطانی واریز می‌شود.
سازمان محک برای انتخاب برند و محصولات بسيار سختگير بوده و حساسيت و قوانين محكمي دارد و محصولات باید ایرانی، سالم و کاملاً بی‌خطر باشند.
امسال نيز درتاريخ هفتم و هشتم خرداد ما شاهد برگزاري يك بازارچه خيريه بسيار گسترده و شاد بوديم. در ميان برندها حضور برند کاله توجه مرا به خود جلب کرد لذا از نمایندگان کاله راجع به علت حضورشان در بازارچه پرسیدم و ایشان پاسخ دادند که گروه سولیکو(کاله)، 6 سال متوالی است که در بازارچه خیریه محک با عرضه فروش مستقیم انواع محصولات لبنی، گوشتی و نوشیدنی خود مانند ماست سون، کفیر، انواع دسرهای ماست میوه ای و پاناکونا، پنیرهای طبیعی و محصولات غذایی منجمد شرکت می کند. نماینده کاله معتقد است که با توليد فراورده‌های سالم و با كيفيت تهیه شده از شیر طبیعی حاوی اسید لینولئیک مانند ماست سون، ماست کفیر و سایر فراورده های لبنی، خود را پرچمدار مبارزه با سرطان در ایران می دانيم.

بازارچه خيريه محك در اين دو روز هزاران نفر از مردم خير خواه را به محل بيمارستان كودكان سرطاني واقع در دارآباد كشاند و در اين دو روز شاهد حضور تعداد كثيري از هنرمندان عزيز و خير خواه بوديم كه با حضورشان شادي خاصي به مراسم ساليانه بازارچه دادند كه در آن ميان حضور مصطفي پاشايي كه بياد برادرش مرتضي پاشايي در اين عمل خير شركت كرده بود.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =