سازمان ثبت اسناد و املاک اعلام کرد که شرکت کنندگان در آزمون این سازمان به تدریج تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند مخاطب سرویس مشکلات مردم خبرگزاری سوالی را در مورد آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک مطرح کردند. یکی از آن ها مشکل خود را چنین مطرح کرد:


"شهریور سال گذشته آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد که ما در آن قبول شدیم. اما بعد از امتحان گفته شد که برخی گرایش ها مورد تقاضا نیست. از پارسال تا به امسال تکلیف ما مشخص نیست و نمی دانیم آیا جذب می شویم یا نه؟"


دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پاسخ به این مشکل به خبرآنلاین می گوید که کار استخدام شرکت کنندگان در آزمون مرحله به مرحله در حال انجام است و پیش می رود.
این مرکز از روالی که استخدام دارد می گوید و تاکید می کند که آزمون استخدامی آن ها مثل کنکور نیست که در یک زمان واحد نتیجه آن بیاید و همه استخدام ها انجام شود.
به گفته یکی از مسئولان دفتر ریاست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت، تلاش این سازمان در جذب نیروهاست چرا که این استخدام ها برای خود سازمان ثبت نفع دارد و این سازمان با کمبود نیرو مواجه است.


این کارشناس روابط عمومی به آزمون دهندگان اطمینان می دهد که کار استخدام آن ها به تدریج پیش می رود و از آن ها می خواهد نگران نباشند.


طبق اعلام دفتر ریاست روابط عمومی، شرکت کنندگان در آزمون ثبت برای اطلاع بیشتر از وضعیت استخدامشان می توانند به روابط عمومی و یا معاونت نیروی انسانی مراجعه و یا با شماره تلفن 66703314 تماس بگیرند. اطلاعات تکمیلی در مورد وضعیت استخدام از سایت ssaa.ir قابل پیگیری است.
17304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جمعی از داوطلبان ازمون استخدامی سازمان ثبت اسناد A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    5 7
    باز هم به اصل سوال جواب ندادند اینها دارند در نتایج سنجش دست میبرند کذب محض گفته
  • جمعی از داوطلبان قبول شده A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    1 0
    از خبر انلاین یک بار دیگه عاجزاته خواهش میکنیم این خبر را شفاف تر از مسئولین سازمان ثبت بپرسه که در نامه 168498 مورخ 22 اسفند 93 دقیقا گفته شده کلیه گرایشهای مدیریت دولتی و علوم اجتماعی مورد پذیرش هستند ایا بر طبق ان میخواهند از کلیه گرایشها مصاحبه بگیرند یا نه و میخواهند هر گرایشی که میخواهند انتخاب کنند؟
  • 2 IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    26 0
    بداد پذیرفته شدگان قوه قضاییه سال 92 هم برسید من رشته ام مدیریته 3 ماهه با گرایش ما موافقت شده ولی کاری نمیشه و بودجه ندارن بچه های دیگه 6 ماه حکم انشایی دارن ولی سرکار نمیبرنشون چرا دولت به وقوه بودجه نمیده چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    25 0
    خواهش می کنم برای ما پذیرفته شدگان آزمون قوه قضاییه هم اقدامی کنید , به خدا دستمون به هیچ جا بند نیست که صدامون رو به گوش مسؤولین برسونیم لطفا پیگیری کنید
  • منتظر A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    29 0
    باور کنید آزمون ما چندین ماه قبل از آزمون ثبت اسناد بود و هنوز منتظر دعوت به کار هستیم از طرف قوه قضاییه
  • ستاره RO ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    3 0
    سلام. اگه میشه در مورد آزمون استخدامی سال 92 قوه قضاییه و تامین نشدن اعتبارش توسط دولت یه گزارش ی مصاحبه با آقای نوبخت تهیه کنید
  • جمعی از داوطلبان ازمون استخدامی سازمان ثبت اسناد A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    1 0
    باید تشکیل پرونده شکایت از ازمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک یه کمیسیون اصل 90 مجلس برسه
  • شیراز A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    خاهش میکنیم درخصوص روند استخددام ازمون ثبت اسناد املاک شفاف اطلاع رسانی شود