ایوان کامپو، مدافع میانی سابق باشگاه رئال مادرید، پیرامون اتفاقات حاشیه‌ای اخیر این باشگاه با ESPN مصاحبه کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کامپو در مورد کاسیاس و دخیا و برخورد سران باشگاه با ایکر گفت است: «مهم نیست دخیا می‌آید یا نه، ناواس می‌ماند یا نه، مهم این است ببینیم ایکر چه می‌خواهد. هر کدام از این اتفاقات که بیفتد، باید با ایکر با احترام برخورد شود. او نماد این شهر و باشگاه است.»
ایوان در مورد بنیتز و کارلتو هم نظرات جالبی دارد: «این برای رافا یک بازگشت به خانه است. او در تیم های زیادی موفق بوده است و حالا می خواهد نقطه اوج کار خود را ثبت کند. من به موفقیت او ایمان دارم و امیدوارم موفق شود. آنچلوتی مربی بزرگی است. این در مادرید یک رسم است که شما جام کسب نکنید، از کار برکنار می‌شوید. اما چیزی از بزرگی آنچلوتی کم نشده است. او همیشه یک جنتلمن خواهد بود.»
در نهایت او در مورد مقایسه مسی و رونالدو هم نظرات خودش را دارد. «به نظر من نمی‌توان گفت مسی از رونالدو برتر است. درست است او فصل خوب و پر جامی داشته، اما رونالدو هم آمارهای فردی خوبی ثبت کرده است. در هر صورت، هر دو بازیکن بزرگ هستند. اما افرادی که اطرافشان هستند، متفاوت هستند. نقش های متفاوتی هم دارند. نمی توان گفت قطعا یکی از دیگری برتر است.»

43258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =