دروازه بان گسترش فولاد تبریز گفت: دوست دارم اگر به تراکتورسازی بروم، دروازه بان ثابت تیم باشم.

داود نوشی صوفیانی در گفتگو با  خبرآنلاین در خصوص وضعیتش برای فصل آتی گفت: من فصل پیش بعد از جدایی از تراکتورسازی، با گسترش فولاد قرارداد یکسال و نیم بستم.

وی در ادامه صحبت هایش افزود:‌ من در فصل آتی نیز در گسترش فولاد حضور خواهم داشت و سعی می کنم که همانند سال گذشته، دروازه بان اصلی تیم باشم.

دروازه بان بومی آبی های تبریزی در خصوص پیشنهادش از طرف مسئولان باشگاه تراکتورسازی بیان کرد: با مسئولان باشگاه تراکتورسازی صحبت هایی شده است، اما من با گسترش فولاد قرارداد دارم.

صوفیانی ادامه داد: اگر مسئولان تراکتورسازی بتوانند رضایت نامه من را از گسترش فولاد بگیرند خیلی دوست دارم به این تیم بروم، اما زمانی به این تیم می روم که بتوانم دروازه بان ثابت تیم باشم.

وی در رابطه با وضعیت تیم گسترش برای فصل آینده اذعان کرد: خوشبختانه بازیکنان جدید وارد تیم شده اند و تعدادی از نفرات قبلی تیم نیز تمدید قرارداد کرده اند.

دروازه بان گسترش فولاد تبریز گفت: با توجه به کسب تجربه از سال های قبل و استارت خوب تمرینات، خیلی امید داریم که در فصل آتی بتوانیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

نوشی صوفیانی در خصوص مربی جدید دروازه بانان تیم بیان کرد: داود فعال یکی از مربیان باتجربه می باشد و خود من نیز شاگرد وی در شهرداری تبریز بودم، امیدوارم با کمک وی بتوانم به گسترش فولاد در فصل آینده کمک کنم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =