ترکاشوند: توسعه فرهنگ مالیاتی به عمران و توسعه شهری رونق می بخشد

شهردار کرج در دیدار با مدیرکل جدید امور مالیاتی البرز گفت: پرداخت مالیات از سوی مؤدیان، کمک بزرگی در احداث و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی است و به تحقق توسعه پایدار و همه جانبه کمک شایانی می کند.

به گزارش خبرآنلاین- البرز: به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند و جمعی از مدیران ارشد شهری با حضور در اداره کل امور مالیاتی البرز، مراتب خوشامدگویی مدیریت شهری به سیدمجتبی تقوی سفیر جدید سازمان امور مالیاتی کشور در استان را به وی ابلاغ کردند و بر آمادگی مدیریت شهری به منظور توسعه همکاریهای دو جانبه با این نهاد مهم اقتصادی تاکید کردند.

شهردار کرج در این دیدار عنوان کرد: پرداخت ماليات از سوی مؤديان، کمک بزرگي در احداث و تكميل پروژه‌های عمرانی شهر است كه در واقع توسعه پایدار و همه جانبه شهر را به دنبال خواهد داشت.
ترکاشوند با اشاره به اينكه درصدي از مالیات های دریافتی از مودیان در قالب عوارض به حساب شهرداري ها واريز مي شود، تصريح كرد: بر این اساس و با توجه به فضاي تعاملي ايجاد شده با اداره كل امور مالياتي البرز، می توان شاهد گام های بلندي در راستای توسعه خدمات رسانی شهرداري کرج در سطح این کلانشهر باشیم.
این مسئول ارشد شهری اضافه کرد: درآمدهاي مالياتي بهترين و سالم ترين منابع درآمدي جهت نيل به اهداف اقتصادي و اجتماعي در جامعه مي باشد و در واقع ماليات، مشارکت مردم در تامين هزينه هاي عمومي و نوعي هزينه اجتماعي است که در قبال استفاده از خدمات مي پردازند.
شهردار کلانشهر کرج افزود: براي اينکه مردم به رسالت ماليات در توسعه کشور اعتقاد راسخ پيدا کنند نياز به فرهنگ سازي است اما اشاعه فرهنگ پرداخت ماليات در جامعه، نياز به سرمايه گذاري و آگاهي دادن به مردم در خصوص نتايج و آثار مثبت آن دارد و هر چقدر مردم در پرداخت مالیات ها مشارکت کنند خدمات آن را به عینه در جامعه و همچنین استان لمس می کنند که امیدواریم بتوانیم در این زمینه خدمات خوبی را به مردم ارائه نماییم.
ترکاشوند در ادامه از تلاش های کارکنان و مدیرکل جدید امور مالیاتی البرز کمال قدردانی را به عمل آورد و خواستار تعامل هر چه بیشتر این دو دستگاه خدمات رسان شد و آمادگی مدیریت شهری کرج را برای تحقق اهداف مالیاتی این کلانشهر اعلام نمود.
وی در پایان یادآور شد: امید است بتوانیم با پرداخت به موقع مالیات از سوی شهروندان از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در سطح استان البرز در راستای عمران شهری و افزایش رفاه زندگی شهروندی بهره برداری کامل را به انجام برسانیم و شاهد پیشرفت های روز افزون این کلانشهر در بخش های عمرانی و اقتصاد شهری باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =