سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند: به دنبال ستاره‌ها نیستیم؛ امسال ستاره می‌سازیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: ما امسال به دنبال ستاره نیستیم چون اعتقاد داریم تجمع ستاره‌ها در یک تیم تاثیرگذاری آنان را کاهش می‌دهد بلکه با حمایت از جوانان ستاره می‌سازیم.

 محمود خوراکچی با اشاره به شرایط کنونی تیم گیتی‌پسند به تسنیم اظهار داشت: تمرینات تیم را از ماه گذشته با جدیت آغاز کردیم و در حال حاضر شرایط خوبی داریم.

وی با اشاره به دیدار هفته نخست لیگ برتر در برابر مقاومت البرز افزود: تیم البرز امسال بسیار بهتر و جوان شده و شرایط متفاوتی نسبت به سال گذشته دارد و مانند سایر تیم‌ها در برابر تیم گیتی‌پسند انگیزه خاصی دارند که کار را برای ما بسیار سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: اما برای ما هیچ فرقی ندارد که جلوی چه تیمی بازی می‌کنیم، ما برای هر دیدار برنامه‌ریزی خاصی خواهیم داشت و فقط برای برد کسب امتیازات کامل به میدان می‌رویم چیزی که تمام بازیکنان هم به آن اعتقاد دارند.

وی درباره تاخیر گیتی‌پسند در اعلام تیمداری و شروع تمرینات بیان کرد: امتیاز مثبتی که ما داریم توانمندی بالای بازیکنان این تیم است که به سرعت با هم به هماهنگی رسیدند ضمن اینکه باشگاه هم پس از قطعی شدن حضور تیم در لیگ برتر همکاری بسیار خوبی با ما داشت و با تسویه مطالبات بازیکنان فصل گذشته نشان دادند که با تغییر سیاست‌های مدیریتی اهداف بزرگ و درازمدتی دارند.

خوراکچی با بیان اینکه سیاست‌گذاری کلان باشگاه در سال جدید اهداف زیربنایی و حمایت از بازیکنان جوان است، تصریح کرد: امسال با توجه به تیمی که متحول شده برای برآورده کردن توقعات مسئولان باشگاه و مردم خوب اصفهان کار سختی داریم اما در کنار هم می‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.

وی درباره جداشدن چند تن از بازیکنان بزرگ گیتی‌پسند در فصل جدید تاکید کرد: ما امسال به دنبال ستاره نیستیم چون اعتقاد داریم تجمع ستاره‌ها در یک تیم تاثیرگذاری آنان را کاهش می‌دهد؛ امسال میانگین سنی گیتی‌پسند 5 سال کاهش یافته و هدف اصلی ما حمایت و هدایت جوانان به سوی موفقیت است و در حقیقیت امسال می‌خواهیم ستاره بسازیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته بازیکنان بزرگی مانند وحید شمسایی، محمد کشاورز، محمد طاهری و افشین کاظمی و همچنین مربیان بزرگی به گیتی‌پسند خدمت کردند و موفقیت‌های چشمگیری را برای این تیم رقم زدند و هنوز هم چند ستاره دیگر را برای تیم حفظ کردیم تا همچنان به موفقیت‌های بزرگ فکر کنیم.

وی با اشاره به عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات گفت: امسال از 4 سهیمه لیگ برتری فقط 3 تا را استفاده کردیم و یک سهمیه باقیمانده را برای اینکه به مشکلی برنخوریم برای نیم‌فصل نگه داشته‌ایم و جذب بازیکن خارجی را هم تا هفته سوم که وقت داریم عقب انداختیم تا انتخاب درستی داشته باشیم.

خوراکچی افزود: بازیکن خارجی می‌خواهیم که از سطح فوتسال ما فراتر باشد و به احتمال زیاد از برزیل و یا اسپانیا انتخاب می‌کنیم ضمن اینکه بازیکن جوانی مانند محمد محبی را در اختیار گرفتیم که به نظر من محمدطاهری نوین و نوید خوبی برای آینده فوتسال کشور است.

وی درباره حضور قرضی برخی بازیکنان در تیم‌های خارجی برای مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: از این بابت مشکلی نداریم چرا که حضور آنان برای ما افتخار است؛ احمد اسماعیل‌پور در حال حاضر در تمرینات شانگهای است و هفته سوم به ما ملحق می‌شوند و سپهر محمدی و مهدی جاوید هم به احتمال زیاد تا هفته سوم به نمایندگان قطر و لبنان می‌پیوندند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با تقدیر از عملکرد به نسبت خوب داوران در فصل گذشته تاکید کرد: امیدوار هستم امسال هم کمیته داوران با چیدمان خوب سالی موفق را برای داوری در لیگ برتر فوتسال رقم بزنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =