مهدی صابری با اشاره به روند افزایش دمای ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: دمای ارومیه در ۲۴ گذشته حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۰ درجه بالای صفر بوده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی به نقل از تسنیم ، مهدی صابری با اشاره به روند افزایش دمای ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: دمای ارومیه در ۲۴ گذشته حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۰ درجه بالای صفر بوده است.

وی افزود: ارومیه با دمای ۴۰ درجه بالای صفر بی‌سابقه‌ترین دما در ۶۰ سال اخیر را داشته ‌چراکه بیشترین دما در ۶۰ سال گذشته ۳۹ درجه بوده است.

صابری بیان کرد: پلدشت با دمای ۴۲ درجه گرم‌ترین و اشنویه با دمای ۱۱ درجه سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی با اشاره به پیش‌بینی دمای هوای ارومیه در ۲۴ ساعت آینده تصریح کرد: پیش بینی می‌شود ارومیه با دمای ۳۰ درجه گرم‌ترین و ۱۷ درجه خنک‌ترین ساعات خود را سپری کند.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی‌ با بیان اینکه در این هفته روند کاهش دما به تدریج و با شیب ملایم‌ ظاهر می‌‌شود، گفت: پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که روزهای یکشنبه و دوشنبه در نواحی شمالی افزایش ابر با احتمال بارش خفیف و پراکنده نیز وجود دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =