به مناسبت هفته بهزیستی؛ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست (موسسه امید گلستان) دیدار کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی و به نقل از  روابط عمومی شهرداری ارومیه، پرویز جلیلی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جریان دیدار از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر فیض و با تقدیر از مربیان موسسه امید گلستان در راستای تعلیم و تربیت کودکان بی سرپرست، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه آماده هر نوع همکاری جهت بهبود بیش از پیش اوضاع این موسسه و مشکلات موجود است.

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه نیزدراین دیداربا تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی، گفت : حضور مسئولین در این نوع مراکز باعث دلگرمی کودکان بی سرپرست شده و باعث امید به زندگی بهتر و حضور مستمر در جامعه می شود.

وی گفت : وظیفه تمامی مسئولین وخیرین است که با فراهم ساختن شرایطی مناسب برای کودکان بی سرپرست ، همانند فرزندان خود از لحاظ مادی و معنوی برای رضای خداوند متعال از هیچ گونه کمکی دریغ ننمایند .

شهردارارومیه تعامل مدیریت شهری وسازمان بهزیستی و خیرین شهر ارومیه را در جهت کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست را بسیار مطلوب ارزیابی نمود.

در پایان اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با اهداء هدایایی به رسم یادبود از کودکان و مسئولین این موسسه قدردانی نمودند.

شایان ذکر است این مرکز ویژه نگهداری کودکان دختر 7 الی 15 ساله به تعداد 18 نفر را تحت پوشش قرار داده است .

از برکات این دیدار می توان به تعامل مدیریت شهری و اداره اوقاف اشاره کرد که طی آن ضمن تثبیت محل اسکان این کودکان در ساختمان فعلی مقرر گردید رنگ آمیزی ، نوسازی و زیباسازی محوطه و ساختمان موسسه امید گلستان در دستور کار قرار گیرد .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =