اختلاف 18 میلیاردی در اعلام بدهی شرکت پلی اکریل/میزان اصلی بدهی چقدر است؟

در حالی که مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از بدهی 40 میلیارد تومانی شرکت پلی‌اکریل خبر می‌دهد، مدیرعامل شرکت پلی‌اکریل مبلغ این بدهی را 22 میلیارد تومان اعلام می‌کند.

به گزارش فارس، گاز شرکت پلی‌اکریل که به علت بدهی به شرکت گاز استان اصفهان از صبح امروز قطع شده بود، مجدد وصل شد.

معاون تولید و بهره‌برداری این شرکت گفت: متاسفانه با وجود تاکیدات دولت مبنی بر اینکه هیچ نهادی حق قطع انرژی واحدهای تولیدی به دلیل بدهی را ندارد، این اقدام امروز صبح برای شرکت پلی‌اکریل اصفهان انجام شد.

اما مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان عصر امروز اعلام کرد جریان گاز شرکت پلی‌اکریل اصفهان که به دلیل بدهی قطع شده بود، عصر دوشنبه از سر گرفته شد.

سعید مومنی همچنین میزان بدهی شرکت پلی‌اکریل به شرکت گاز استان اصفهان را 40 میلیارد تومان اعلام کرده و افزوده است: پلی‌اکریل 22 میلیارد تومان به شرکت گاز اصفهان بدهی داشت و قرار بود این مبلغ را به تدریج پرداخت کند اما نه تنها برای پرداخت بدهی‌های خود اقدام نکرد بلکه هزینه ماهانه را نیز نپرداخت و اکنون مبلغ بدهی به 40 میلیارد تومان رسیده است.

این در حالی است که رسول رضایی مدیر عامل شرکت پلی‌اکریل گفته است: شرکت پلی اکریل 24 میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکار بود که طی دو ماه گذشته 2 میلیارد تومان آن با این شرکت تسویه و 22 میلیارد تومان دیگر بدهکار هستیم.

 قرار  است مدیران شرکت گاز استان و شرکت پلی‌اکریل طی جلسه‌ای مشکلات مربوط به بدهی پلی‌اکریل به شرکت گاز را حل و فصل کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =