مسابقات المپیاد ورزشی محلات ارومیه با برگزاری دیدار فینال والیبال به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، مسابقات المپیاد ورزشی محلات که در دو رشته والیبال و فوتسال در سالن دادگستری به همت شهرداری منطقه 1 برگزار می شد دیروز با برگزاری دیدار فینال به کار خود پایان داد.

در این مسابقات که با حضور 600 نوجوان در قالب نزدیک به 50 تیم برگزار شد و با استقبال بی نظیر خانواده ها و نوجوانان همراه شد.

در دیدار پایانی والیبال تیم شهید نوری با شکست تیم شهدای شهرداری به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.سرمربیان دو تیم والیبال شهید نوری و شهدای شهرداری برگزاری نخستین دوره مسابقات محلات ارومیه را چشم اندازی مناسب برای رشد و توسعه ورزش پایه در این استان عنوان کردند.


یاشار جوادی تیم شهید نوری پس از کسب مقام قهرمانی تیم اش در مسابقات والیبال محلات به خبرنگار ایرنا گفت: امسال شاهد نخستین دوره برگزاری مسابقات محلات بودیم و طبیعی است که نقاط ضعفی در برگزاری آن وجود داشته باشد ولی در کل مسابقات خوب بود.

وی اظهار کرد: کادر برگزاری و داوری ضعف هایی داشتند که به یقین با کسب تجربیات کافی می توانند مسابقات آینده را با نقاط قوت بیشتری برگزار کنند.

جوادی گفت: عملکرد بازیکنان تیم ما در دیدار فینال خوب بود و با هماهنگی خوبی که داشتیم موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم.

وی افزود: بازیکنان تیم شهید نوری عضو پایگاه استعدادیابی بسیج استان هستند و قهرمانی سه دوره ایران را در کارنامه دارند و برای حضوری قدرتمند در مسابقات بسیج کشور به میزبانی گیلان آماده می شوند.

سرمربی تیم شهدای شهرداری در این گفت و گو افزود: من کسب مقام نایب قهرمانی این مسابقات را به بازیکنانم تبریک می گویم و از تلاش تک تک آنها راضی هستم.

احمد میرزانژاد اظهار کرد: بازیکنان تیم ما عضو هیچ باشگاهی نیستند و تمامی تمرینات آنها در زمین های خاکی و محلات انجام می شود و رویارویی این بازیکنان برابر تیم باشگاهی شهید نوری که قهرمان سه دوره ایران است ، موفقیت بزرگی محسوب می شود.

وی افزود: امسال مسوولان شهرداری منطقه یک ارومیه با حمایت بخش خصوصی عملکرد خوبی در برگزاری مسابقات محلات داشت ولی از کادر برگزاری انتظار داریم در رعایت قوانین و مقررات بیشتر از این تلاش کنند.

میرزانژاد گفت: به نظر من حضور بازیکنان حرفه ای و باشگاهی در مسابقات محلات جایی ندارد.

حضور 56 تیم فوتسال و والیبال در مسابقات محلات ارومیه نشان دهنده استقبال و علاقه مندی تیم های حاضر است ضمن این که استعدادیابی و کشف نخبه های ورزشی از بین رده های پایه از اهداف مهم این مسابقات بود.

مسابقات والیبال محلات ارومیه با نام جام آزادگان از روز نهم تیر ماه با حضور 28 تیم آغاز شده و پس از انجام 42 دیدار دوره ای در مرحله مقدماتی ، 16 تیم به مرحله حذفی راه یافتند.

پیش از مسابقات والیبال نیز رقابت های فوتسال محلات ارومیه با حضور 28 برگزار شد که در پایان تیم شاپرک به مقام قهرمانی رسید.

اولین دوره مسابقات ورزشی محلات گرامیداشت 175 شهید غواص خط شکن عملیات کربلای 4 با حضور 600 نونهال و نوجوان به همت شهرداری منطقه یک ارومیه و در قالب ستاد برگزاری مسابقات از یکم تیرماه در قالب جام رمضان در رشته فوتسال و جام آزادگان در رشته والیبال در راستای غنی سازی اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد.

مراسم اهدای کاپ توسط اصغر دمیرچی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت شهرداری منطقه یک ارومیه و سرپرست کلی مسابقات به سرپرستان تیم های برتر برگزار شد.

مراسم اختتامیه قرار است هفته آینده با حضور مسئولین شهری برگزار شود.

سینا پسران افشاریان

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =