شورایعالی شهرسازی آب پاکی را روی دست سپاه ریخت:ساخت و ساز در عشرت آباد با طرح تفصیلی مغایرت دارد

شورایعالی شهرسازی و معماری پس از استماع گزارش ارائه شده توسط وزارت دفاع درباره ساخت و ساز در شمال میدان سپاه شهر تهران و در حریم عمارت عشرت آباد مصوب کرد که پروژه فوق به دلیل مغایرت با طرح تفصیلی باید متوقف و پس از اعلام دبیرخانه شورایعالی شهرسازی با تراکم مجاز آن انطباق داده شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي، پيروز حناچي در ابلاغ مصوبه شورايعالي شهرسازي و معماري به استاندار تهران و شهردار و رئيس شوراي شهرتهران اعلام كرد: شورايعالي شهرسازي و معماري ايران در جلسه مورخ 8/4/94، پيرو مصوبه مورخ 17/1/94 و پس از استماع گزارش ارائه شده توسط وزارت دفاع درباره ساخت و ساز در شمال ميدان سپاه شهر تهران و در حريم عمارت عشرت آباد مقرر كرد: 

- شهرداري تهران نسبت به علت تأخير در پاسخ به استعلام انجام شده توضيح ارائه نمايد.

- پروژه فوق به دليل مغايرت با طرح تفصيلي بايد متوقف گرديده و پس از اعلام دبيرخانه شورايعالي شهرسازي با تراكم مجاز آن انطباق داده شود. 

- مغايرت‌هاي صورت گرفته در اين پروژه توسط دبيرخانه شورايعالي احصاء و به ستاد كل نيروهاي مسلح منعكس شود تا مورد رسيدگي قرار گرفته و نتيجه را به دبيرخانه شورايعالي ارسال كنند. 

 

- براساس گزارش وزارت دفاع در خصوص دستورالعمل شماره 220/48/2/3/آ مورخ 23/10/1381 براي ساماندهي ساخت و ساز در پادگانها ( ضمن ملاحظه ارزش‌هاي تاريخي، فرهنگي ) براي دوره جديد نيز ملاك عمل مي‌باشد. دبيرخانه شورا موضوع تسريع در ابلاغ سراسري اين دستورالعمل را از ستاد كل نيروهاي مسلح درخواست كند.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    2 0
    امیدواریم ساخت وساز متوقف شود،ولی چشممان آب نمی خورد
  • تابان A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    1 0
    قانون باید برای همه یکسان باشه تا حالا نبوده از این ببعد باشه