این روزها رکود در بازار مسکن و ساخت و ساز کاملا مشهود و ملموس است که شهرداری ارومیه نیز از این بحران بی نصیب نمانده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، رکود بی سابقه در بازار مسکن و ساخت و ساز در ارومیه به اوج خود رسیده طوری که مسئولین شهرداری از کاهش بیش از 70 درصدی صدور پروانه برای ساخت و ساز خبر می دهند.

شهرداری ارومیه و در راس آن محمد حضرت پور توانستند با تیم داری در رشته والیبال و در لیگ برتر جوانان و عاشقان والیبال ارومیه را راضی و خوشنود نگه دارند این روزها بشدت درگیر رکود شدید در حوزه ساخت و ساز ، مسکن و در نهایت صدور پروانه  و کاهش درآمدزایی این نهاد شبه دولتی هستند .

از طرفی مدیریت و ردیف بودجه باشگاه شهرداری از حوزه فرهنگی شهرداری با توجه به مشکلات مالی بشدت در تنگنا قرارگرفته و خبرهای ناگواری از این باشگاه به گوش می رسد.

پس از خبر توافق شهرام محمودی با باشگاه بانک سرمایه تهران تیم جدیدالتاسیس و متمول این روزهای لیگ برتر فیاضی دیگر ستاره فصل قبل شهرداری نیز یک قدم به امضای قرارداد با این باشگاه نزدیک شده است. خبرهای ناخوشایند از باشگاه شهرداری آنقدر زیادند که همگان را به یاد تیم داری ارومیه در سال های 86 و 88 که با کمترین بودجه ممکنه تیم هیات والیبال بعنوان نماینده ارومیه در لیگ برتر شرکت و در بین تیم داری فانوس بدست قرار گرفت.

بنظر می رسد سعید معروف کاپیتان شایسته تیم ملی والیبال احتمالا بعنوان تنها ستاره این فصل نماینده ارومیه خواهد بود که شاید به تنهایی خلاء کوچ ستاره ها را بکشد.

کاهش شدید اعتبارات و بودجه شهرداری ، و مشکلات جدی مالی این نهاد به نماینده والیبال ارومیه در لیگ برتر هم رسیده و با سکوت خبری مسئولین باشگاه هواداران را بشدت نگران کرده است.

مسئولین شهرداری ارومیه و شورای شهر بدنبال راه چاره ای جدی برای حل این مشکل و بصخوص تیم والیبال  هستند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =