رئیس شورای شهر کرج:  استاندار درباره اراضی ورودی شهر به جهاد کشاورزی تذکر جدی بدهد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از استاندار البرز تقاضا کرد؛ درباره وضعیت بلاتکلیف اراضی ورودی شهر به اداره کل جهاد کشاورزی البرز تذکر جدی بدهد و مدیران این نهاد را به دلیل بی توجهی در عمل به وعده ها پس از گذشت بیش از دو دهه مورد بازخواست و سوال قرار دهد.

 به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمود دادگو با بیان این مطلب اذعان داشت: متاسفانه آنطور که از شواهد و قرائن بر می آید، مسئولان اداره کل جهاد کشاورزی البرز گوشی برای شنیدن دغدغه ها و مطالبات نمایندگان مردم ندارند یا اینکه اهمیتی برای افکار عمومی قائل نیستند، چرا که سکوت کنونی از هیچ توجیه و منطقی برخوردار نیست و به شفاف سازی بیشتر نیاز دارد.
رئیس پارلمان شهری کرج افزود: بنده تاکید معاون محترم امور عمرانی استاندار البرز مبنی بر لزوم رسیدگی ویژه به وضعیت ورودی و خروجی های کرج را یادآور می شوم و تاکید می کنم که اکنون اصلی ترین ورودی شهر به دلیل قرار گرفتن اسکلت آهنین در مرکز زمینی چند هکتاری شکلی نازیبا و زمخت به خود گرفته و موجب استرس و تشویق روانی افراد هنگام ورود به این کلانشهر می شود.
وی گفت: حدود دو دهه قبل بود که مسئولان جهاد کشاورزی با مراجعه به مدیریت شهری خواستار موافقت با تغییر کاربری اراضی مذکور که دارای کاربری احداث ترمینال و پایانه مسافربری بودند، به منظور احداث نمایشگاه بین المللی گل و گیاه شدند و از آن زمان تاکنون هیچ خبری از عمل به وعده ها نیست و بدتر آنکه این قطعه زمین در اختیار نهاد دیگری قرار گرفته و سعی دارند با فروش آن، ثروت میلیاردها تومانی به جیب بزنند.
دادگو خواستار تجدید نظر اساسی در واگذاری زمین های دولتی به وزاتخانه ها و ادارات مبنی بر احداث سرانه های خدماتی شد و تصریح کرد: آیا واگذاری زمین چند هزار متری در قلب کلانشهر کرج به جهاد کشاورزی مبنی بر احداث نمایشگاه بین المللی گل و گیاه که در نهایت پس از گذشت دو دهه نسبت به واگذاری آن به نهاد دیگری تحت عنوان خصوصی سازی اقدام می شود، کار درستی بوده است؟ براستی با تداوم این روند سرنوشت تامین سرانه های خدماتی شهروندان به کجا خواهد رسید؟ چه کسی پاسخگوی این کم کاری ها و ستم های روا شده به شهر و شهروندان می باشد؟
رئیس پارلمان شهری کرج در پایان تصریح کرد: بنده با حمایت و همراهی رسانه های جمعی و گروهی البرز تا آخرین لحظه موضوع بازپس گیری اراضی مذکور را پیگیری خواهم کرد و اجازه نمی دهم یک ارگان دولتی که موظف به خدمت رسانی به مردم است، این موضوع را بهانه ای برای سودجویی ها و زیاده خواهی های خویش قرار دهد. چرا که بر اساس گفته امام راحل همه مسئولان نوکر و خادم مردم هستند و وظیفه دارند در خدمت رفاه حال ایشان باشند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =