دبیر هیئت تیراندازی استان کرمانشاه از کسب یک مدال طلا و دو نقره توسط بانوان تیرانداز کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

آرش نیکبخت در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات آزاد تیراندازی بانوان قهرمانی کشور با رقابت بیش از ۵۰۰ ورزشکار برگزار شد و ورزشکاران کرمانشاهی در این رقابت ها نتایج مطلوبی کسب کردند.

وی از کسب مدال طلای رده سنی جوانان توسط مریم سلیمی خبر داد و افزود: زهرا باوندپور دیگر نماینده کرمانشاه نیز در رشته تپانچه موفق به کسب نشان نقره شد.

نیکبخت تیراندازان تهرانی را از رقبای مطرح این دوره از مسابقات عنوان کرد و گفت: لعیا محمدی نیز در رشته تپانچه موفق به کسب گردن‌ آویز نقره در رده نوجوانان شد.

دبیر هیئت تیراندازی استان کرمانشاه برگزاری مسابقات تیراندازی جام مرصاد را از برنامه‌ های این هیئت در روزهای آینده عنوان کرد و گفت: هشتم مرداد ماه رقابت‌های آزاد تیراندازی با شرکت بیش از ۷۰ تیرانداز ازسراسر استان در سالن شهید ابوالحسن یاری کرمانشاه برگزار می‌شود.

نیکبخت از آغاز عملیات تجهیز و تعمیر سالن تیراندازی شهید کرم طهماسبی کرمانشاه خبر داد و گفت: این سالن به عنوان نخستین سالن تیراندازی غرب کشور مجهز به دستگاه‌ های الکترونیک است که تا پایان مرداد ماه امسال آماده بهره برداری می‌ شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =