قدرت دفاعی  کشورباعث قدرت  ما در منطقه شده است/مرزهای قصرشیرین در امنیت کامل است

فرمانده مرزبانی کرمانشاه گفت: توانمندی نظام اسلامی در بخش های مختلف از جمله قدرت دفاعی باعث شده تا دشمنان از این نظام الهی بعنوان یکی از ابرقدرت های منطقه خاورمیانه نام ببرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ کیومرث شیخی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید هنگ مرزی قصرشیرین افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با گذشت، ایثار و از خودگذشتگی برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی ورق زدند که تا ابد زنده و جاوید است.

فرمانده هنگ مرزی استان کرمانشاه گفت: حاصل خون پاک شهدا و دلاورمردهای رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی ثبات و امنیت کنونی در نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: رزمندگان اسلام با ایستادگی در برابر جبهه کفر ثابت کردند که در سایه توکل به خداوند، ایمان قوی و داشتن رهبری واحد می توان به پیروزی های بسیار بزرگی دست یافت.

وی از عملیات مرصاد بعنوان تجلیگاه وعده حق تعالی نام برد و اظهار داشت: با کمک خداوند متعال رزمندگان اسلام در این عملیات غرورآفرین ضربات بسیار مهلکی بر پیکر منافقین کوردل وارد ساختند و آنان را تا ابد از صفحه روزگار محو کردند.

فرمانده هنگ مرزی استان کرمانشاه گفت: عملیات مرصاد که در پنجم مرداد سال 1367 در منطقه عمومی غرب کشور آغاز شد نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی است که در جریان آن نیروهای منافقین نابود شدند.

سردار سرتیپ شیخی ادامه داد: دستاوردهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی های بدست آمده در جنگ تحمیلی نظام الهی را تا ابد در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان بیمه کرده است.

وی ادامه داد: توانمندی نظام اسلامی در بخش های مختلف از جمله قدرت دفاعی باعث شده تا دشمنان از این نظام الهی بعنوان یکی از ابرقدرت های منطقه خاورمیانه نام ببرند.

وی با اشاره به تحرکات نیروهای داعش در آنسوی مرزها نیز گفت: نیروهای هنگ مرزی با هوشیاری کامل تمام تحرکات این گروه های تکفیری را رصد می کنند.

فرمانده هنگ مرزی استان کرمانشاه افزود: با تلاش مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی اکنون امنیت کاملی در مرزهای غربی کشور از جمله شهرستان قصرشیرین حاکم است که این جای تقدیر دارد.

امنیت کامل در مرزهای قصرشیرین حاکم است

همچنین در این مراسم فرماندار قصرشیرین گفت: با تلاش دستگاه های نظامی و انتظامی اکنون امنیت کامل در مرزهای این شهرستان حاکم است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

افشین رضایی گفت:نیروهای هنگ مرزی با کمترین امکانات و بدون هیچ گونه چشم داشتی برای ایجاد و برقراری امنیت در مرزهای کشور شبانه روز در تلاش هستند.

وی اظهار داشت: حاصل تلاش شبانه روزی نیروهای هنگ مرزی امنیت و آرامشی است که اکنون در مرزهای کشور از جمله مناطق غربی کشور وجود دارد.

فرماندار قصرشیرین ایجاد و برقراری امنیت را یکی از نیازهای اساسی در هر جامعه ای ذکر کرد و گفت: ثبات و ایجاد امنیت در کشور حاصل کارگروهی است و نقش دستگاه های متولی در تحقق این مهم بر کسی پوشیده و پنهان نیست.

رضایی با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای هنگ مرزی در ایجاد و برقراری امنیت در شهرستان مرزی قصرشیرین بیان کرد: با تلاش نیروهای هنگ مرزی علاوه بر ایجاد امنیت در بحث قاچاق کالا نیز اقدامات بسیاری موثری صورت گرفته است که در دوره مدیریت جدید نیز باید تداوم یابد.

در پایان این آیین سرهنگ رضا الماس بعنوان فرمانده جدید هنگ مرزی قصرشیرین معرفی و از زحمات سرهنگ رسول پرندین فرمانده پیشین هنگ مرزی این شهرستان با اهدا هدایایی قدردانی شد.

همچنین در این آیین حجت الاسلام وحید احمدی بعنوان رییس جدید عقیدتی، سیاسی هنگ مرزی قصرشیرین معرفی شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =