فرماندار کرج با کارکنان فرمانداری دیدار و گفتگو کرد

ایرانی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، در دیداری صمیمی با کارکنان فرمانداری کرج، ضمن گوش فرا دادن به مسائل و مشکلات آنان، در خصوص شرح وظایف کارمندان دولت و ضرورت احساس مسئولیت برای حفظ شان و منزلت خدمتگزاری در مجموعه دولت، با آنان گفتگو کرد.

محمدتقی ایرانی، در این نشست صمیمی که ظهر امروز در نمازخانه فرمانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت مسئولیت پذیری کارکنان دولت به عنوان خدمتگزاران مردم، گفت: کارمندان دولت، باید در هر شرایطی خود را خدمتگزار مردم بدانند و تکریم ارباب رجوع را در کار خود ملاک قرار دهند.
معاون استاندار البرز، خطاب به پرسنل فرمانداری گفت: شما باید در رفتار و کردار الگوی مردم باشید. سعه صدر داشته باشید و برای حل مشکلات مردم با تمام توان و جدیت اقدام نمایید.چون فرمانداری، نماینده دولت در سطح شهرستان است و هر نوع کج رفتاری در سطح این اداره، به بدنه ی دولت خدشه وارد می کند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج، فرماندار کرج، در ادامه به وظایف کلیدی پرسنل فرمانداری در خصوص نظارت بر کل شهرستان و همچنین آماده باش آنها برای مدیریت بحران های احتمالی گفت: همه کارمندان فرمانداری باید در مواقع بحران، احساس مسئولیت کرده و خارج از شرح وظایف خاص خود، هر کاری که برای کاهش آسیب های ناشی از بحران برایشان مقدور است ، انجام بدهند.
وی افزود: در مواقع بحرانی نظیر سیل سیجان، نباید انتظار داشته باشیم که امور اداری به شیوه معمول انجام شود. چون زمان زیادی برای اقدامات امدادی و خدمات رسانی وجود ندارد و همه کارکنان باید خود را برای این شرایط آماده کنند.
دکتر ایرانی در ادامه با اشاره به توافق هسته ای و توفیق دولت تدبیر و امید در تحقق شعارهای وعده داده شده اظهار امیدواری کرد که با حمایت مردمی و استفاده از فرصت بدست آمده در توسعه کشور، بتوانیم با تلاش بیشتر و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ایران را به کشور اول منطقه تبدیل کنیم.
وی در پایان به سوالات کارمندان فرمانداری در خصوص موضوعات مختلف پاسخ داده و با گوش فرا دادن به صحبت های آنان، رهنمودهایی را ارائه نموده و دستورات لازم برای حل مشکلات کارکنان را صادر نمود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =