طی حکمی از مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران ، مدیرکل جدید این سازمان در آذربایجان غربی منصوب شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، دکتر مجتبی قهرمان رضاییه طی حکمی از دکتر پور فتح الله به سمت مدیر کل انتقال خون آذربایجان غربی منصوب شد . این سازمان که یکی از سازمان های حساس حوزه بهداشت و درمان است به این نتیجه رسید که بعد از 8سال مدیریت امیر اولیایی رضایی با مدیریت جدید به ادامه فعالیت های خود بپردازد. لازم به ذکر است دکتر مجتبی قهرمان قبلاً معاون فنی این سازمان بوده و اکنون با حمایت کارکنان این سازمان ، هدایت آن را بر عهده خواهد داشت.

در حکم وی آمده است :

جناب آقای دکتر مجتبی قهرمان رضاییه

سلام علیکم

با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان «مدیرکل انتقال خون استان آذربایجان غربی» منصوب می‌نمایم تا با اتکال به الطاف بی‌شائبه الهی و بهره‌مندی شایسته از مشارکت و همفکری کارکنان صدیق و زحمتکش آن اداره کل و مراجع ذیربط استانی و محلی و با ملحوظ نمودن ضوابط شرعی و قانونی در راستای تحقق سیاست‌ها و اهدااف عالیه سازمان انتقال خون ایران و شرح وظایف محوله مطابق سند و شرح وظایف مدیران کل استان‌ها موفق و پیروز باشید.

توفیق روزافزون شما را در مسیر خدمت‌رسانی به مردم متدین و شریف اسلامی در راستای اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

دکتر علی اکبر پورفتح‌اله

مدیرعامل سازمان انتقال خون

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =