یکی دانستن صهیونیسم و تشیع در یک کنفرانس بین المللی

پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه نوشت:

جمعیت علمای اهل تسنن با همکاری تعدادی از کمیته ها و اتحادیه های اسلامی از 25 کشور جهان، اقدام به برگزاری کنفرانسی بین المللی کرده و در آن خواهان برخورد با گسترش تشیع در منطقه خاورمیانه و جهان شدند.

به گزارش پایگاه المصریون، کنفرانس مذکور تحت عنوان «علمای امت اسلام در برخورد با استبداد و خونریزی» از دیروز آغاز شده و برگزاری آن تا پایان امروز در ترکیه ادامه خواهد داشت.

شرکت کنندگان در کنفرانس با تاکید بر این که استبداد؛ هرج و مرج، تروریسم، خشونت، جنگ های فرقه گرایانه و ویرانی را افزایش می دهد، خواهان برنامه ریزی استراتژیک برای برخورد با طرح های گسترش تشیع در خاورمیانه و جهان شدند. علمای افراطی شرکت کننده در کنفرانس با هشدار نسبت به خطر تروریسم علیه جامعه اسلامی، صهیونیسم و تشیع را در یک رده دانسته و آن ها دشمن اسلام و مسلمانان در تمام جهان معرفی کردند.

در کنفرانس مذکور علمایی از 25 کشور جهان از جمله کشورهای ترکیه، مصر، سوریه، موریتانی، یمن، پاکستان، بالکان و فلسطین شرکت داشتند. علاوه بر آن اتحادیه علمای اسلامی مغرب، اتحادیه علمای موریتانی، اتحادیه الجزایر، سودان، اتحادیه علمای آفریقا، اتحادیه اسلامی اروپا، اتحادیه علمای اسلامی فلسطین و هیات علمای اسلامی ترکیه از جمله سازمان های و هیات های شرکت کننده در کنفرانس بین المللی مذکور بودند.

/6262

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =