۰ نفر
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۲

در دومین جشنواره مطبوعات و اهالی رسانه های استان البرز که عصر روز گذشته با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد، «پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» با کسب عناوین برتر خوش درخشید و اهالی این رسانه الکترونیکی با قرار گرفتن بر روی سکوی برترین ها، با دستان استاندار البرز و سایر مسئولان ارشد استانی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، دومین جشنواره مطبوعات و اهالی رسانه های البرز روز گذشته به ایستگاه اختتامیه رسید و طی برگزاری مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان از نفرات برگزیده در بخش های مختلف تجلیل و تقدیر به عمل آمد. بنابر آمار اعلام شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، حدود 200 نفر از همکاران زحمتکش و تلاشگر رسانه ای با ارسال بیش از هزار و 55 اثر در این جشنواره شرکت کرده بودند که پس از انجام ارزیابی های کارشناسی از سوی هیئت داوران، نفرات منتخب معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
یکی از رسانه هایی که در این جشنواره خوش درخشید و بر سکوی برترین ها ایستاد، «پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» بود که در بخش های گزارش، صفحه آرایی مطبوعاتی و بخش ویژه جشنواره صاحب عناوین برتر شد. این افتخارآفرینی با توجه به آمار بالای آثار ارسالی و همچنین تعداد زیاد شرکت کنندگان از اهمیت مضاعفی برخوردار است و مسیر را برای اعتلای کمی و کیفی اطلاع رسانی در بدنه مدیریت شهری هموارتر می سازد.
همچنین در بخش های پایگاه های اطلاع رسانی استان البرز، «پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» تنها رسانه ای بود که موفق به ایستادن بر روی سکوی برترین ها شد و سایر عناوین برتر در اختیار خبرگزاریها و نشریات سراسری و محلی قرار گرفت.
یادآور می شود داوری آثار ارسالی به دومین جشنواره مطبوعات و اهالی رسانه های البرز را آقایان: دکتر محمد سلطانی فر، دکتر احمد میر عابدینی، دکتر محمود مختاریان، دکتر علی اکبر قاضی زاده، دکتر فریدون صدیقی، دکتر احسان پوری، دکتر علیرضا کتابدار و سرکار خانم دکتر گیتا علی آبادی عهده دار دارند.
بر اساس اعلام هیئت داوران، عناوین کسب شده توسط «پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» در بین هزار و 55 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره به شرح ذیل است؛
رقیه منیری پیرسلطان - نفر اول بخش صفحه آرایی و گرافیک مطبوعاتی
مرتضی اکبری - رتبه دوم بخش گزارش
مرتضی اکبری - رتبه دوم بخش ویژه جشنواره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =