مشکلاتی که دیروز در سرویس مشکلات مردم ثبت شد، بیشتر در حوزه اقتصادی و اشتغال قرار داشت.

به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته هم مخاطبان سرویس مشکلات مردم مسائلشان را در این سرویس درج کردند و خواستار پیگیری شدند.

حوزه

شرح مشکل

اقتصادی و اشتغال

واقعاً چرا نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اینگونه است؟ تیرماه فقط گفتند شما حد نصاب را کسب کرده اید. یک ماه بعد در مرداد ماه نمره را اعلام کردند و گفتند برای مصاحبه معرفی شده اید ولی باز اعلام کردند که دو هفته دیگر مشخص می شود که چه زمانی و کجا برای مصاحبه بروید این همه تعلل برای چیست؟

 

 

در بزرگراه ایت الله سعیدی تهران در محدوده وصف نارد و سمت مقابل ان شهرک ولیعصر به دلیل عدم عقب نشینی مغازه ها پیاده رو وجود ندارد و برای دسترسی به ایستگاههای اتوبوس مشکلات فراوانی هست و در شب و تاریکی باید در حاشیه اتوبان پیاده رفت. حداقل با نصب علائم و کله قندیها پیاده رو را از اتوبان جدا کنید.

 

سلام مدت یک ماهه که پیمانکار منطقه برق سینا پول پرسنل منطقه رو نداده حراست منطقه هم به دلیل اینکه اقای جعفری پیمانکار منطقه با اقای هاشمی مدیر کل شرکت توزیع تهران فامیل هست از پیگیری این موضوع امتنا میکنه چون از اقای هاشمی میترسن.همش هم جلسه میزارن و تشویق میکنن پرسنل رو به سلامت اداری اخه شما قضاوت کنین بدون حقوق سلامت اداری معنا داره؟

 

ظلم بانک مسکن :ا سالهای قبل این بانک برای تشویق سپرده گزاران ابیشتر سود میداد .اماحالا به سپرده چندین ساله متقاضیان مسکن مهر سود ده درصد میدهد این گونه سپرده ها باتوجه به مدت .مثل ودیعه حجاج که توسط بانکهای ملت و ملی۲۰ پرداخت می شود بایستی عمل شود. .بانک مرکزی وسازمان مسکن رسیدگی نمایند تا این تبعیض و رانت خواری بانک مسکن تمام شود

 

باسلام میخواستم از وزیر اموزش وپرورش درباره مرخصی سرپرستان سالنهای ورزشی که همانند کادر اداری کار میکنند ولی مرخصی استحقاقی نها ذخیره نمیشود خواهشمنداست پی گیری نمایند

مخابرات

 

 

چرا قیمت اینترنت مخابرات که رو قبضهای دور دوم درج شده بالاتر از قیمت اعلام شده است؟

 

سلام از امروز صبح تلگرام بدون اطلاع قطع شده؟ب نظرم لنگر کشتی خورده

 

بهش.پیگیری کنین لطفا.ممنون

 

 

بیمه و تامین اجتماعی

از تامین اجتماعی تقاضامندیم که بابت خدمت سربازی پول ازمردم نگیره قانونی ازخودشون در اوردند هرکس قبل از سربازی بیمه داشته باشه نیازی به پرداخت پول بابت سربازی نیست هرکس قبل از سربازی بیمه نداشته باشه باید بابت سربازی پول پرداخت کنه اخه قبل از سربازی که ما دانش اموزبودیم بیمه از کجاپرداخت میکردیم این چه قانون بی ربطی است

شهری

در ترمینال مسافربری بندرعباس، فقط دو عدد عابربانک وجود دارد که یکی از آنها فقط کارت رو می خوره و باید صبر کرد تا مسئول مربوطه تشریف آورده، کارت رو در بیاره و تحویلت بده. تو اون گرما تو سالن انتظار کولر خیلی کمی هست که کفاف سالن به اون بزرگی رو نمی ده. پختم تا سوار اتوبوس شدم.

محیط زیست

اگه میشه ی گزارش تهیه کنید که آیا تا حالا اقداماتی برای هدر رفتن آب شده..و آیا جلوی چاه های غیر مجازو گرفتن. یا همه ی حرفا فقط شعاره؟

 

17304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    0 0
    برابرقانون اساسی ج.ا.ایران، اجرای قوانین مصوب بر همگان و هر مسئولی از مقام معظم رهبری و سران قوا و سازمانها و ادارات تابعه ملزم و لازم الاجراء میباشد، و مصلحت دانستن و ندانستن در اجراء قانون بر عهده قانونگذار میباشد . مدیران فرودگاههای کشور به استناد کدام قانون و اختیارات از اجراء ماده 8 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مصوب 1387 مجلس بعناوین مختلف تمرد و امتناء می ورزند ، و طی نامه 1005/1000/43078 مورخ 90/4/2 اجرای قانون فوق فروش منازل سازمانی شهر جدید پرند را به مصلحت ندانسته اند . آیا عدم اجرای قانون اهانت به قوای مقننه و قضائیه و موجب هرج و مرج در جامعه و فساد و دیکتاتوری اداری و جرم محسوب نمیشود ؟